آرشیو مرداد ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

استخر پيش ساخته فريمي گرد

استخرهاي پيش ساخته در دسته بندي ها و طرح هاي بسياري به بازارهاي جهاني عرضه شده اند كه استخر پيش ساخته فريمي را مي توان از محبوب ترين استخرهاي تفريحي براي استفاده در باغ ها و ويلاهاي شخصي به منظور آب تني دانست . اين استخرها داراي بدنه اي از جنس برزنت مقاوم همراه با روكشي از الياف شمعي مي باشد كه در صورت برخورد به بدن به هيچ عنوان سايش و يا حساسيت ايجاد نمي كنند . استخرهاي پيش ساخته فريمي داراي اشكال گوناگون مستطيلي و دايره اي مي باشد كه از ابعادي به قطر 2 تا 4.5 متري در دسته بندي دايره اي شروع شده و در نوع مستطيلي به طول 3 متر تا طول 7 متري ختم مي شود .

استخر پيش ساخته فريمي گرد از سري استخر هاي محبوب اينتكس بوده كه تا كنون فروش بسيار خوبي را تجربه كرده است. اين استخر ها به دليل طراحي منحصر به فرد و زيبايي بيشتر همراه با كيفيت عالي كه مشابه بهترين استخر هاي پيش ساخته است مورد توجه اغلب مشتريان قرار مي گيرد. از اين رو بر خود دانستيم تا توضيحاتي كامل و جامع را در تهران اينتكس منتشر كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد همه ويژگي هاي اين دسته از استخر ها اطلاعاتي را منتشر كنيم. اطلاعاتي كه شايد شما را به خريد وادار نكند اما براي افزايش اطلاعات عمومي شما كاملا مفيد است. 

استخرهاي پيش ساخته فريمي گرد در ابعاد متفاوتي توليد مي شوند و قابل شخصي سازي نيستد. بزرگ ترين توليد كننده اين محصولات شركت اينتكس ايالات متحده بوده كه محصولات خود را جهت كاهش هزينه هاي محصولاتش را در چين به سر انجام رسانده و توليد مي كند. به دليل حساسيت بيشتر استخرها فريمي گرد، تست هاي اعمال شده بر روي اين استخر ها بيشتر مي باشد تا اينتكس اطمينان حاصل نماي كه بدنه برزنتي اين استخر توانايي تحمل چند هزار ليتر آب را دارد به همين دليل شركت تهران اينتكس نيز به عنوان نمايندگي فروش استخر پيش ساخته، از كيفيت فوق العاده اين استخر ها به واسطه شركت اصلي  اعتماد كامل داشته و اين اعتماد را به مشتريان خود نيز منتقل مي كند. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا اقدام به بررسي بيشتر اين نوع استخر بپردازيم پس در نمايندگي اينتكس همراه ما باشيد و براي خواندن ادامه مقاله بر روي لينك زير كليك كنيد :

استخر پيش ساخته فريمي گرد

استخر پيش ساخته اينتكس و اطلاعات بيشتر آن

استخر پيش ساخته اينتكس در كمتر از 3 ساعت , نصب كنيد. ويژگى  اين محصولات اين است كه بسيار سبك هستند , به راحتي ميتوانيد آنرا جمع كنيد و فضاى اشغال شده ى استخر  را دوباره بازيابى كنيد , از استحكام و مقاومت بسيار بالايى برخوردارند , داراى لوازم جانبى هستند و براى نگهدارى آب داخل استخر نيازى به هيچ وسيله ى ديگرى اعم از لوله كشى و يا پمپ هاى بزرگتر ندارند , بسيار شيك هستند وبراى ديزاين كردن محيط ويلا و حياط منزل مناسب هستند , و قيمت آنها بسيار كمتر از استخر هاى سنتى هستند , اگر قصد احداث استخر و راه اندازي آن در منزل يا ويلاى شخصى خود را داريد دست نگه داريد , استخر هاى پيش ساخته ى اينتكس بهترين جايگزين استخرها ى بتونى و سازه اى هستند كه آنرا با يك پنجم هزينه ساخت استخر ميتوان تهيه كرد و در كمترين زمان ممكن آنرا نصب و استفاده كرد.جنس استخر ها ى پيش ساخته از pvc و الياف ابريشم ميباشد .

استخر ها ى پيش ساخته مناسب براى ديسك كمر و بيمارى هاى مفصلى ميباشد كسانى كه از بيماريهاى مفصلي رنج  ميبرند اين مدل استخر هاى پيش ساخته بهترين گزينه و تنها راه درمان آنهاست كه پزشكان آن را براي بيماران خود توصيه ميكنند . استخر پيش ساخته بسيار زيباست و ظرفيت آ ب آن هم در حد استاندارد ميباشد كه در مدت زمان پر شدن آن تاثر مستقيم دارد. از استخر هاى پيش ساخته ميتوان در منزل , حياط , ويلا , مهد كودك , فضاى باز , پاركينگ منزل , پشت بام جهت آب تني در فصل زيباى تابستان استفاده نماييد از مزيت هاى استخر پيش ساخته و برزنتى ميتوان به پر تابل بودن , قابل حمل بودن ,سبك بودن و كم حجم بودن ميتوان اشاره كرد. استخر هاى پيش ساخته داراى يك dvd آموزشى ميباشد كه قبل از نصب آن را مشاهده كنيد. براي خواندن ادامه اين مطلب تخصصي از نمايندگي تهران اينتكس به وب سايت ما مراجعه نماييد و بر روي لينك زير كليك كنيد :

استخر پيش ساخته اينتكس و اطلاعات بيشتر آن

توليدي استخر بادي

استخر بادي امروز از محبوب ترين محصولات بادي چه در دسته بندي كودكان و چه در دسته بندي بزرگسالان محسوب مي شوند كه از اين رو توانسته اند جاي خود را در ميان برندهاي بزرگي همچون اينتكس و بست وي و اينتايم باز كنند و به توليدات اصلي اين برندهاي محصولات بادي تبديل شوند . نمايندگي محصولات بادي تهران اينتكس نيز با سابقه 15 ساله فروش محصولات بادي اينتكس و بست وي و همچنين نمايندگي رسمي اين برندها در ايران اقدام به عرضه استخر بادي در تنوع گسترده و ابعاد ايده آل براي استفاده در منازل و فضاهاي باز كرده است . ما در اين بخش از مقاله به آشنايي بيشتر شما با انواع برند هاي توليد كننده استخر بادي و همچنين مواد اوليه به كار رفته در آنها كمك مي كنيم پس از ادامه اين راه همراه ما باشيد .

آب تني كردن و تفريحات آبي از جمله محبوب ترين نوع تفريح هستند كه هر فرد ، فارغ از سن و جنسيت دوست دارند كه اين تفريحات را داشته باشند . به همين دليل شايد بار ها در طول هفته و يا ماه ها به استخر برويد تا انرژي خود را تخليه كنيد و چند ساعتي را با آب تني و شنا كردن بگذرانيد ، اين تفريحات بسيار مفرح باعث مي شود تا شادي و نشاط در شما و كودكانتان پديدار شود و بتوانيد خود را تخليه كنيد . امروزه استخر ها را مي توان در درون آپارتمان ها و ويلا ها به صورت شخصي نيز طراحي كرد ، اما اين كار ممكن است مبالغ گزافي را به همراه داشته باشد ، اما با اين حال باز دوست داريد تا يك استخر هر چند كوچك را در خانه خود داشته باشيد تا در صورت نياز بتوانيد به داخل آب برويد و ريلكس كنيد . با روي كار آمدن محصولات بادي و روند رو به رشد آن توليدي هاي محصولات بادي سعي كردند تا با تغييرات ساختاري استخر هايي را با بدنه بادي توليد كنند تا افراد بتوانند اين محصولات را جايگزين استخر هاي بتني يا پيش ساخته بكنند .

استخر بادي از جمله محبوب ترين محصولاتي هستند كه به صورت بادي طراحي شده اند و مي توانند محيطي شاد و مفرح را براي هر كسي فراهم كنند . هدف فروشگاه اينتكس از ارائه اين مطلب نيز معرفي توليدي هاي استخر بادي مي باشد ، چرا كه قصد داريم بهترين برند ها را بشناسيد و در ادامه آن روند ساخت و توليد اين محصولات بي نظير را توسط آن ها شرح دهيم تا كساني كه با اين محصولات آشناييت ندارند بتوانند بيش از پيش با اين محصولات بي نظير بادي آشنا شوند تا در صورت نياز بتوانند با كسب اطلاعات بيشتر در خريد استخر بادي خود موفق باشند .

براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب بر روي لينك زير كليك كرده و وارد وب سايت نمايندگي رسمي برند اينتكس در ايران شويد :

توليدي استخر بادي

استخر بادي بزرگ خانوادگي

استخر هاي بادي را بدون شك مي توان از محبوب ترين محصولات دسته بندي محصولات بادي برندهاي بزرگ جهاني همچون بست وي و اينتكس ناميد . استخرهاي بادي به راحتي مي توانند براي شما عزيزان در يك روز گرم تابستاني تجربه اي لذت بخش را در كنار خانواده فراهم آورند . استخر بادي اينتكس و بست وي در ايران توسط نمايندگي محصولات بادي تهران اينتكس با ضمانت اورجينال بودن محصولات و همچنين خدمات پس از فروش حرفه اي ارائه مي شود تا تجربه خريد لذت بخش را براي شما فراهم آورد . تهران اينتكس با داشتن نمايندگي حضوري در تهران و شمال كشور امكان خريد حضوري و اينترنتي را در كنار هم براي خريداران فراهم كرده است .

استخر بادي بزرگ خانوادگي معمولا به استخر هاي گفته مي شود كه فضاي مناسب براي تفريحات چند نفر به صورت همزمان را داشته باشد و بتوان آن را به سادگي و در مدت زمان بسيار كوتاهي جابجا كرد. استفاده از استخر هاي خانوادگي به دو صورت مي باشد. در حالت اول شخص تنها براي نشستن از استخر خود استفاده مي كند و در حالت دوم قصد دارد به صورت خانوادگي به شنا و تفريحات آبي بپردازد كه در اين نوع استخر هاي بادي قابل استفاده نيستند. در ادامه قصد داريم تا توضيحات كاملي را در باب ويژگي ها و مزيت هاي استخر هاي بزرگ خانوادگي، سازنده و انواع آنها از نظر قيمتي به شما عزيزان ارائه كنيم. با ما همراه باشيد. 

براي خواندن ادامه مقاله به وب سايت نمايندگي تهران اينتكس مراجعه كرده كه براي اين امر به راحتي مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد :

استخر بادي بزرگ خانوادگي

چگونه استخر بادي را باد كنيم ؟

در اين بخش از وبلاگ فروشگاه محصولات بادي اينتكس قصد داريم تا بهترين روش هاي راه اندازي براي انواع استخر هاي بادي و استخر هاي ايزي ست را به شما آموزش دهيم زيرا در صورت راه اندازي صحيح استخرهاي بادي و استخرهاي ايزي ست اينتكس و بست وي و ساير برند ها كمك شاياني به بالا بردن دوام و طول عمر اين محصولات مي كنيد . در ابتدا بايد با انواع استخرهاي بادي آشنا شويد و سپس طريقه راه اندازي استخرهاي بادي با پمپ باد دستي و راه اندازي استخرهاي بادي با پمپ باد برقي را بياموزيد پس در ادامه اين مقاله همراه ما باشيد .

اگر يكي از طرفداران استخرهاي بادي باشيد بدون شك با اين سوال مواجه شده ايد كه چگونه استخر بادي را باد كنيم ؟ استخر هاي بادي به دو روش قابل باد مي باشند ، با استفاده از پمپ باد برقي و همچنين با استفاده از پمپ ها باد دستي و يا به اصطلاح خودمان همان پمپ هاي باد قديمي كه در دوران كودكي و در هنگام نبود پمپ هاي باد برقي از آن استفاده مي كرديم . حال در اين مقاله قصد داريم تا شما را در راه اندازي انواع استخر هاي بادي راهنمايي كنيم تا پس از خريد استخر بادي با مشكل مواج نشويد ، پس در ادامه اين راه و با راه اندازي و تشريح مختصري از انواع استخر هاي بادي همراه ما باشيد .

انواع استخر هاي بادي :

اسخر هاي بادي در طول زمان شكل هاي گوناگوني به خود گرفته اند و كمپاني هاي توليد كننده ي محصولت بادي دست به توليد انواع استخر هاي بادي با هر سبك و سليقه و مهم تر از آن با هر رده ي سني زده اند كه مي تواند نقش بسزايي در جلب رضايت حداكثري و برآورده كردن رضايت مشتريان داشته باشد . امروزه استخرهاي بادي داراي انواع گونا گوني مي باشد كه در ما در اين بخش به دو نوع آن يعني استخر بادي كودك و همچنين استخربادي بزرگسال اشاره اي مي نماييم . استخر ها از جمله محصولات بادي مي باشند كه داراي رده ي سني اند و مطابق با نياز ها و سن مصرف كننده مي توانيد محصول مورد نظر خود را انتخاب نماييد . رده ي سني استخرهاي بادي به طور معمولي به دسته بندي هاي زير 3 سال ، از 3 سال تا سنين نوجواني و بزرگسال مي باشد كه هر كدام از اين دسته بندي ها داراي اندازه هاي مختلف و همچنين طرحي متناسب با سن مصرف كننده مي باشند .

براي خواندن ادامه مقاله در نمايندگي مركزي تهران اينتكس به لينك مقاله اي كه در بخش پاييني قرار گرفته است وارد شويد :

چگونه استخر بادي را باد كنيم ؟