آرشیو شهریور ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

مزاياي استفاده از تخت خواب هاي بادي اينتكس

اطلاعات و سوالات مهم قبل از خريد تخت خواب هاي بادي

تخت بادي محصولات جديدي هستند كه براي آسايش و راحتي در موارد بسيار كه در زير به ان ها اشاره خواهيم كرد طراحي و به بازار عرضه شده اند. اين كالاها براي استفاده هاي گوناگون و بر اساس نياز مشتريان توليد مي شوند تا جوابگوي بسياري از تقاضاي آنان باشند. در اين مطلب قصد داريم اطلاعات كاملي را در رابطه با اين محصولات در اختيار شما عزيزان قرار دهيم پس تا انتها با ما همراه باشيد...

مزاياي استفاده از تخت خواب هاي بادي

  • طراحي ابعاد به صورت دقيق و استاندارد

  يك از مهم ترين خصوصيت هاي محصولات بادي دقت در طراحي انها مي باشند. اين دقت باعث مي شود اين محصولات كاملا شبيه تخت خواب هاي سنتي به نظر برسند و شما در هر سني بتوانيد به راحتي از اين نوع تخت خواب ها استفاده كنيد. طراحي يك و دو نفره ي اين محصولات باعث شده تا زوج ها نيز بتوانند براي اتاق خواب خود اين نوع از تخت ها را خريداري نمايند.

 

  • وزن كم و حمل اسان

  اين محصولات در هنگامي كه راه اندازي نشده اند بسيار سبك و كم حجم بوده و به راحتي قابل حمل مي باشند. حجم كم اين كالاها قبل از راه اندازي باعث مي شود تا شما بتوانيد حتي در هنگام سفر تخت خواب ها را با خود به همراه برده و از انها استفاده كنيد. اگر در خانه جاي كافي براي تخت خواب نداريد مي توانيد در هنگام روز اين محصولات را از باد خالي كرده و ان را در كمد بگذاريد تا فضاي بيشتري در خانه داشته باشيد. اين تخت خواب ها بعد از راه اندازي نيز وزن بسيار سبكي دارند و اگر شما كمي آن را جابه جا كنيد به سبكي قابل ملاحظه آن پي خواهيد برد. اين سبكي باعث مي شود كه حمل و جابجايي آساني داشته باشد به گونه اي كه حتي يك كودك نيز بتواند آن را طبق خواسته ي خود جابجا كند. براي خواندن ادامه مطلب در وب سايت نمايندگي رسمي فروشگاه اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::.... مزاياي استفاده از تخت خواب هاي بادي اينتكس ....::::

استخر بادي بچگانه

استخر بادي بچگانه دليل اصلي توليد استخر هاي كودكان مي باشد و تمامي استخر هاي بادي كه تا به امروز توليد شده اند و براي بزرگ سالان قابل استفاده هستند با ايده اوليه استخر بادي بچگانه به ثمر نشسته اند. بخش اصلي استخر هاي بادي از لايه هاي بادي معمولي ساخته شده است و كيفيت متفاوتي با ساير محصولات بادي ندارد. اغلب استخر هاي بادي بچگانه به صورت گرد هستند اما استخر هاي ديگري به شكل هاي مربعي و يا مستطيلي توليد شده اند كه هر كدام مزيت هاي خاص خود را دارند. از ويژگي هاي متمايز كننده در مورد آنها پرتابل بودن و حمل ساده است كه به سادگي ميسر مي شود و مي توان استخر ها را در مدت زمان كوتاهي و با استفاده از ساك حمل و يا كوله پشتي جابجا كرد.

استخرهاي بادي بچه گانه به يكي از بهترين انتخاب ها براي استفاده در محيط هاي خانگي و در داخل حمام ها مي تواند بدل شود كه داراي ابعاد بسيار گسترده اي مي باشد و از اين رو دستتان براي جلب توجه فرزندتان باز مي باشد . استخرهاي بادي در رنگبندي هاي متنوع و همچنين به شكل هاي فانتزي بسياري در بازار عرضه شده اند . همچنين هر كدام از استخرهاي بادي داراي رده هاي سني مختص خود مي باشند و اين حكايت از آن دارد كه در استخرهاي بادي كودك توجه ويژه اي به امنيت و شادابي كودك ها در سنين مختلف مي شود . از نظر شكل ظاهري استخرهاي بادي در اشكال مختلفي توليد مي شوند كه در ادامه مطلب به بخشي از اين مدل ها اشاره اي خواهيم داشت . استخر بادي بچگانه گرد استخر هاي بادي بچگانه گرد شامل استخر هاي بيضي شكل و دايره اي مي شود كه به دليل ساختار ساده اي كه داشتند از اولين استخر هاي بازار به حساب مي آيند. استخر هاي بچگانه گرد تعادل خود را با تقسيم فشار به بخش هاي مختلف تقسيم مي كند و ساختار خاص و پيچيده اي ندارد. اين دسته از محصولات داراي رويه براق وينيل و پي وي سي هستند كه توسط شركت هاي اينتكس، اينتايم و يا بست وي توليد شده است.

استخر بادي بچگانه مستطيلي استخر هاي مستطيلي استخر هايي گفته مي شود كه تمامي قسمت هاي آن مشابه هم هستند اما ابعاد متفاوتي دارند و براي استفاده بزرگسالان نيز مناسب هستند. استخر هاي مستطيلي تنوع بسيار خوبي داشته و براي كودكان و بزرگسالان كاملا مناسب است. اغلب استخر هاي مستطيلي كف بادي ندارند اما برخي از آنها كه براي كودكان توليد شده اند كف بادشو و نرمي دارند. ديواره ها نيز داراي دو نوع مي باشد. نوع اول آن داراي دو يا سه رنگ به صورت ساليد يا يك تكه بوده و برخي ديگر طرح هاي بسيار جذاب و زيبايي همانند جنگ ستارگان و يا طرح ماشين ها دارد كه براي كودكان كاملا مناسب است. استخر بادي بچگانه مربعي استخر هاي مربعي تنوع بسيار كمي دارند و تنها چند مدل انگشت شمار از آنها توليد شده است اما تمامي طرح هاي ممكن در اين قسمت ها درج شده است. براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت نمايندگي تهران اينتكس كه فروشگاه مركزي برند اينتكس و بست وي در ايران مي باشد بر روي لينك زير كليك نماييد :

:::::..... استخر بادي بچگانه .....:::::

هزينه ساخت استخر پرورش ماهي

براي ساخت استخر پيش ساخته پرورش ماهي نياز به هزينه كردن براي ايجاد چنين استخر هايي خواهد بود. استخر هاي پيش ساخته يكي از بهترين و مناسب ترين گزينه ها براي ساخت استخر هاي پرورش ماهي بوده كه در انواع مختلفي توسط شركت اينتكس به بازار ايران عرضه شده اند. اين استخر ها در انواع مستطيلي ، فريمي ، گرد ، فايبرگلاس ، برزنتي و ايزي ست توليد شده اند كه مي توانند هر كدام به صورت توكار و يا روكار نصب و راه اندازي شوند. صنعت پرورش ماهي هميشه نيازمند استخر هاي با كيفيت و بزرگ براي پرورش انواع ماهي ها خواهد بود. به همين دليل استخر هاي پيش ساخته اينتكس هر كدام به دليل داشتن ويژگي هاي مختلف از نظر ساخت و كيفيت مي تواند كاربرد هاي فراواني براي پرورش دهنگان ماهي باشد. استخري هايي كه داراي هزينه كم براي خريد و ساخت بوده و نسبت به استخر هاي بتني و يا چوبي از ويژگي هاي بهتري مانند قابليت حمل ، راه اندازي و جمع كردن در مدت زمان چند ساعت و داشتن قيمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر بهره مند مي باشند.

استخر پرورش ماهي به دو صورت توكار و روكار انجام شده كه هر كدام هزينه خاص خود را دارند. يقينا نصب و احداث استخر هاي پرورش ماهي به صورت روكار هزينه كمتري نسبت به حالت توكار خواهد داشت. البته هزينه نصب روكار استخر هاي پرورش ماهي نيز به دليل متفاوت بودن مدل هاي استخر هاي پيش ساخته با هم نيز متفاوت خواهند بود. اما براي ساخت استخر هاي پرورش ماهي به شكل توكار لازم است كه ابتدا با توجه به ابعاد استخر مورد نظر محل نصب را متناسب با آن حفر نموده و سپس پس از حفر استخر پرورش ماهي در اين قسمت قرار مي گيرد. پس از قرار گيري استخر در محل حفر شده قسمت كناره هاي آن پوشانده مي شود تا اين استخر پيش ساخته به يك استخر ثابت تبديل كند. استخر پرورش ماهي سردابي،  استخر و آب بندان پرورش ماهي گرمابي و استخر پرورش ماهي خاويار كه هزينه حفر استخر از نصب آن مجزا بوده و شركت اينتكس براي نصب توكار استخر پرورش ماهي عمل حفر كردن را عهده دار نخواهد بود. براي خواندن ادامه اين مطلب به وب سايت نمايندگي مركزي اينتكس مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك نماييد :

::::....  هزينه ساخت استخر پرورش ماهي  ....::::

استخر پرورش ماهي

استخر پيش ساخته در صنعت پرورش ماهي . صنعت پرورش ماهي يكي از صنعت هاي بسيار مهم و پررنق مي باشد كه در سال هاي گذشته به ويژه در نقاط پر آب ايران به خوبي جاي افتاده است . اين صنعت به گفته برخي به شدت مي توان پول ساز باشد اما نياز به سرمايه اوليه ايده آل دارد و به اصلاح ابتداي كار امكان دارد خاك خوري داشته باشد . يكي از اصلي ترين پايه هاي راه اندازي كسب و كاري همچون پرورش ماهي تجهيزات و لوازم مورد نياز براي راه اندازي اوليه مي باشد . به طور قطع احداث استخرهاي بتني براي ماهي هاي مختلف مي تواند بسيار هزينه بر باشد و مخصوصا اينكه ماهي ها با سن ها مختلف و شرايط آبي مختلف بايد در استخرهاي جداگانه نگهداري شوند كه اين امر سبب مي شود نياز شما به احداث چندين استخر بسيار بيشتر حس شود .

در اين خصوص استخرهاي پيش ساخته به خوبي توانسته اند جاي خود را در ميان طرفداران اين صنعت باز كنند . مزيت هاي بسيار استخرهاي پيش ساخته باعث شده است تا به خوبي بتوانند به عنوان رقيبي سرسخت براي استخرهاي سنتي بتني خود را معرفي كنند . برندهاي بسياري اقدام به توليد استخرهاي پيش ساخته نموده اند كه از جمله معروف ترين و با كيفيت ترين استخرهاي پيش ساخته مي توان به اينتكس ، بست وي و ايرتكس اشاره داشت كه بايد توجه داشته باشيد اين محصولات را از نمايندگي هاي معتبر تهيه نماييد زيرا استخرهاي پيش ساخته متفرقه و بي كيفيت در بازارهاي داخلي بسيار ديده مي شود . نمايندگي تهران اينتكس به عنوان عرضه كننده استخرهاي پيش ساخته با ضمانت يك ساله و خدمات پس از فروش حرفه اي پنج ساله خود را به مرجعي بزرگ براي تهيه اين محصولات تبديل كرده است كه در حال حاضر داراي چندين شعبه حضوري در شهر تهران و شهر نور در شمال كشور مي باشد . براي خواندن ادامه اين مقاله جامع در وب سايت نمايندگي رسمي برند اينتكس ، لينك زير را لمس كنيد :

::::...  استخر پرورش ماهي  ..::::

بهترين مارك چادر مسافرتي ايراني و خارجي

بهترين مارك چادر مسافرتي كدام است ؟ اگر طرفدار سفر و كمپينگ باشيد بدون شك اين سوال ذهن شما را مشغول كرده است كه بهترين مارك چادر مسافرتي و معروف ترين برند توليد كننده چادر هاي كمپ كدام است و چگونه بايد چادر مسافرتي مطابق با نياز هاي خود را خريداري كنيد ؟ كدام چادر مسافرتي براي فصل گرما خوب است ؟ كدام چادر مسافرتي مناسب فصل سرما مي باشد ؟ اگر قصد سفر به كوير و يا كوهستان را داشته باشيم بايد از كدام چادر مسافرتي استفاده نماييم ؟ تمامي  اين سوال ها و حتي سوال هاي بيشتر از جمله موضوعاتي مي باشد كه براي طرفداران سفر و همچنين كمپينگ پيش مي آيد . در  ادامه اين مقاله قصد داريم تا به بررسي انواع برندهاي چادر مسافرتي بپردازيم و شما را با خصوصيات چادر هاي مسافرتي بيشتر آشنا نماييم پس در ادامه اين راه و با بررسي و تحليل بهترين مارك چادر مسافرتي همراه ما باشيد ...

بهترين مارك چادر مسافرتي :

 
برند هاسكي - Huski :
 
برند هاسكي يكي از پيشتازان در عرصه ي توليد محصولات كمپينگ مي باشد كه سابقه آن به طولاني مدت باز مي گردد . اين برند مطرح جهاني با كيفيت بالايي محصولاتي كه روانه بازار مي كند به خوبي توانسته است جاي خود را در ميان هواداران محصولات كمپينگ باز كند و از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است . هاسكي علاوه بر توليد محصولات كمپينگ يكي از پيشتازان در عرصه ي توليد چادر هاي مسافرتي مي باشد كه چادرهاي توليدي در اين كمپاني از كيفيت ساخت فوق العاده به همراه طراحي مهندسي شده برخوردار است . همچنين توليد چادر مسافرتي مطابق با شرايط جوي گوناگون و همچنين قابل استفاده در  اوضاع باراني و طوفاني نياز به تكنولوژي و دانش مهندسي بالايي دارد كه برند هاسكي با توجه به سابقه ي بالايي كه دارد به خوبي از پسش بر آمده است و دست به توليد چادر هاي مسافرتي فوق العاده اي زده است . جنس اغلب چادرهاي مسافرتي توليدي توسط اين برند از پلي استر مي باشد كه از كيفيت و مقاومت بسيار بالايي در برابر فشار و ضربه برخوردار است و يكي از برترين ويژگي هاي آن ضد آب بودن مي باشد كه در بسياري از فصول سال به كار شما مي آيد . همچنين چادر هاي مسافرتي توليدي توسط اين برند به خوبي از نفوذ آب تا 3000 ميلي متر جلوگيري كرده و عملكرد فوق العاده اي را از خود نشان مي دهند . از نظر ما برند هاسكي مي تواند يكي از كانديدا هاي اصلي برترين مارك چادر مسافرتي خارجي به حساب بيايد . براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت فروشگاه چادر مسافرتي تهران اينتكس بر روي لينك زير كليك نماييد :

استخر پيش ساخته چيست؟

استخر پيش ساخته در طول ساليان متوالي به عنوان يكي از پركاربردترين نوع استخرهاي استفاده شده در باغ ها و ويلاهاي شخصي به منظور مصارف تفريحي ، پرورش ماهي و همچنين ذخيره آب كشاورزي مي باشند . اين محصولات توسط نمايندگي هاي رسمي برند هاي بزرگ داخلي و خارجي در كشور عرضه مي شوند و بايد به هنگام خريد مدنظر داشته باشيد از نمايندگي معتبر خريد نماييد زيرا ضمانت محصولات و همچنين خدمات پس از فروش استخرهاي پيش ساخته از فاكتورهاي مهم به شمار مي آيد . در ادامه به بررسي انواع مختلف استخرهاي پيش ساخته مي پيردازيم پس در ادامه اين راه همراه ما باشيد .

استخرهاي پيش ساخته به دو دسته فريمي و ايزي ست تقسيم مي شوند. در اين مقاله قصد داريم تا به شرح كامل استخر هاي پيش ساخته ايزي ست بپردازيم. در مقاله بعدي نيز به طور جداگانه به پروسه استخر هاي پيش ساخته فريمي خواهيم پرداخت.  استخر هاي پيش ساخته ايزي ست از سري محصولاتي هستند كه به صورت ساده اي نصب مي شود. واژه ايزي ست يا Easy Set نيز در فارسي به معناي نصب آسان مي باشد. اينتكس در اين مورد كاملا عالي عمل كرده و استخر هاي ويژه اي را در ميان ساير استخر هاي پيش ساخته به بازار عرضه كرده است. 

به طور كلي يك استخر پيش ساخته ايزي ست به اين شكل است:

اين دسته از استخر ها همگي گرد بوده و تنها در يك مدل حالت بيضي شكل دارند كه ثبات خوبي نداشته و ابزار هاي اضافه اي براي آن در نظر گرفته شده است. اما مدل هاي كاملا گد به هيچ وجه چنين مشكلاتي ندارند. براي استفاده از اين استخر ها انجام تنها چند مرحله كافي است. لازم به ذكر است كه انجام آن توسط خود شما و افرادي كه به اين محصولات آشنايي خاصي ندارند نيز امكان پذير است.
ابتدا استخر را از جعبه خود خارج كنيد كنيد. جعبه هاي آنها ابعاد مختلفي داشته و كوچكترين آنها با قطر 244 سانتي متر با دست و با كمي سختي قابل حمل است اما ابعاد بزرگتر حتما نياز به اتومبيل دارند.پس از خارج كردن استخر را بر روي زمين به صورت كامل پهن كنيدو لازم به ذكر است كه پيش از اين كار مي بايست كف محل را تميز كرده يا از تميز بودن آن اطمينان كامل حاصل كنيد كه مبادا با اثابت اشياء تيز موجب سوراخ شدن استخر شود.ابتدا از بسته بودن دريچه كف مطمئن شويد. در نظر داشته باشيد كه اين دريچه به صورت پيش فرض بسته است. مرحله بعدي متصل كردن پمپ تصفيه به دريچه هاي مربوط به آن است. براي اين كار دو عدد دريچه بر روي بدنه تعبيه شده كه يكي از آنها مربوط به تخليه و ديگري براي ورود آب است. پس از انجام اين كار مي بايست شروع به باد كردن كنيد. از آنجايي كه محفظه باد بسيار كوچك است پيشنهاد مي كنيم كه در هنگام خريد به پمپ دستي اكتفا كنيد. باد زدن بخش بالايي چند دقيقه زمان مي برد. براي خواندن ادامه اين مطلب به وب سايت نمايندگي رسمي تهران اينتكس مراجعه نماييد و يا بر روي لينك زير بزنيد :