آرشیو آبان ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

فوايد و مضرات استفاده از تخت هاي بادي

حتما براي شما هم اين سوال پيش امده كه يك تخت بادي چه مزيت هايي مي تواند داشته باشد؟ ايا تخت هاي بادي داراي معايب خاصي هم هستند كه باعث شود تا خريداران از خريد اين محصول دست بكشند؟ ايا تخت هاي بادي نسبت به تخت هاي معمولي موجود در خانه ها بهتر است؟ اگر شما هم از اين قبلي سوال ها در ذهنتان وجود دارد و دوست داريد تا هر چه سريع تر به پاسخ آن ها برسيد پيشنهاد مي كنيم اين مقاله را تا انتها دنبال كنيد تا بهترين پاسخ را در اين خصوص و در مورد خريد تخت بادي به شما بدهيم....

در ابتدا بايد به مزيت هاي اين محصولات اشاره كنيم و در انتها نيز سعي كنيم با مقايسه اي بين مزايا و معايب اين دو به بهترين نتيجه برسيم. به همين دليل با ما همراه باشيد تا در ابتدا فوايد تخت هاي بادي را مطرح كنيم:

پرتابل و قابل حمل : اولين مزيت اين تخت خواب ها قابليت حمل و جا به جايي ساده اين محصولات مي باشد كه باعث شده تا بتوانيد از اين محصولات در هر مكاني استفاده كنيد. در همين خصوص بايد عنوان كرد كه اين كالا ها معمولا در داخل بسته بندي كوچكي به بازار عرضه مي شوند و پس از باز كردن بسته بندي اين محصولات مي توانيد مشاهده كنيد كه تخت خواب شما در كوچكترين حالت ممكن جمع شده است. اين مزيت به اين دليل مناسب است كه شما اگر بخواهيد از اين محصولات در داخل مسافرت استفاده كنيد به راحتي مي توانيد اين تخت خواب را در داخل صندوق عقب خودرو خود قرار داده و نگران اشغال جاي زياد نباشيد اما تخت هاي قديمي و يا ديگر تخت ها به راحتي جمع و تا نمي شوند و معمولا هم فضاي زيادي را اشغال مي كنند كه اين امر زياد به مزاغ افراد خوش نمي ايد به همين دليل اين مزيت بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

وزن كم : تخت خواب هاي بادي معمولا مزن بسيار كمي را هم دارا مي باشند. گاها مشاهده شده كه يك تخت خواب بادي 4 الي 6 كيلو گرم وزن دارد و شايد سنگين ترين تخت خواب بادي نيز حداكثر وزني در حدود 9 الي 10 كيلو گرم داشته باشد كه همين عامل هم سبب شده تا بتوانيد از اين تخت خواب ها در هر مكاني استفاده كنيد. هم چنين پس از راه اندازي كامل اين محصول هم مي توانيد به راحتي اين محصول را تغيير مكان داده و از اين كالا در جاي ديگري استفاده نماييد كه اين مزيت نسبت به ديگر تخت خواب هايي كه در منازل مسكوني وجود دارد بسيار مهم خواهد بود زيرا شما نمي توانيد اين دسته از تخت خواب ها را به سادگي جا به جا نماييد. براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت نمايندگي فروش محصولات بادي تهران اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد وب سايت شويد :

::::::::........  فوايد و مضرات استفاده از تخت هاي بادي  ........::::::::

 

تخت بادي چيست

تخت خواب بادي امروزه در ميان بسياري از مردم و به ويژه در محيط هاي خانگي توانسته اند جاي خود را باز كنند . اين محصولات در دسته پر طرفدارترين محصولات بادي مي باشند كه توسط برند هاي بسياري در سطح جهاني توليد و روانه بازار مي شوند ، مردم ايران نيز از جمله طرفداران اين محصولات در سال هاي گذشته محسوب مي شوند و بخشي از فروش برند هاي اينتكس و بست وي را كه از توليد كنندگان عمده اين محصولات به شمار مي آيند به خود اختصاص داده اند . تخت هاي بادي تفاوت هاي بسياري با تخت خواب هاي چوبي دارند كه در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به بررسي اين محصولات بپردازيم و پيش از خريد تخت خواب بادي اطلاعات مفيدي را در اختيار شما بگذاريم . تخت بادي يا تخت خواب بادي تختي هست كه براي استراحت و خوابيدن استفاده ميشود ، تخت خواب هاي بادي به تختي گفته مي شود كه قابليت باز شدن و جمع شدن را دارند ، تخت هاي بادي در ظاهر ، تفاوتي با تخت هاي چوبي يا فلزي ندارند تفاوت آنها در لايه هاي داخلي آن است كه به جاي فلز يا ستون ، پل هاي نخي يا ابريشمي وجود دارد و در لابلاي آن هوا جريان دارد.

تخت خواب هاي بادي سايزي نزديك به تختهاي  معمولي دارند اما به جاي فنر در آنها هوا به كار مي‌رود . تخت خواب هاي بادي بسيار كوچك و كم حجم هستند و با تمام كوچكي خود در هنگام باد شدن  سايز يك تخت معمولي را شكل مي‌دهند . براي بسياري از مشتريان و مخاطبان اين مجموعه شايد كلمه تخته بادي كمي نا مفهوم باشد ، تخت بادي چيست و به چه معناست؟ تخت خواب بادي ميتوانند بهترين جايگزين تختهاي معمولي باشد؟ تخت خواب بادي همان تختي است كه براي استفاده در اتاق خواب از آن به عنوان تخت خواب مي شود استفاده كرد . تنها تفاوت تخت بادي با تخته چوبي فقط و فقط هواي داخل تخت هست كه با فشار دادن يك دكمه روي پمپ باد ، آن كمتر  از چند دقيقه نصب و راه اندازي ميشود . تخت خواب هاي بادي داراي ابعاد متنوعي مي باشند و در ظرفيت هاي يك نفره و دو نفره توليد شده اند . اين محصولات با توجه به ارتفاع استانداردي كه دارند به راحتي قابل استفاده براي بزرگسالان مي باشد . البته شايان ذكر است كه برند اينتكس و بست وي در سال هاي گذشته اقدام به توليد تخت خواب هاي بادي كودك نيز كرده اند كه بسيار جاي خود را توانسته است در ميان كودكان باز كند .

طول تقريبي اين محصولات برابر با دو متر مي باشد كه براي مصرف كنندگاني با قد بلند نيز كارايي ايده آلي دارد و بهترين گزينه به شمار مي آيد . به طور خلاصه بايد بگوييم كه در خصوص ابعاد تخت هاي بادي با خيالي راحت تصميم بگيريد زيرا اين محصولات هم اندازه همان تخت هاي سنتي مي باشند و حتي در ابعاد متنوع نيز عرضه شده اند كه دست شما را در هنگام خريد نيز به طور كلي باز مي گذارند و نمي توانيد دغدغه اي به خود راه دهيد . بحث بعدي كه در زمينه خريد تخت هاي بادي مطرح است ، قابليت تحمل وزن اين محصولات مي باشد . تخت هاي بادي بسته به ظرفيت يك نفره و دو نفره اي كه دارند داراي قابليت هاي تحمل وزن استاندارد و متفاوتي مي باشند . اين محصولات در ظرفيت هاي يك نفره بزرگسال قابليت تحمل وزني بالغ بر صد كيلوگرم و در حالت دو نفره قابليت تحمل وزن آن ها تا دويست كيلوگرم نيز افزايش پيدا مي كند كه حتي مي توان آن ها را فراتر از استانداردهاي جهاني دانست . براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب در وب سايت فروشگاه مركزي اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد .

::::::::::.......... تخت بادي چيست ..........::::::::::

تخت بادي شنا

شايد براي اولين بار است كه اسم تخت بادي شنا را مي شنويد و با آن ها آشنا نباشيد  ، امروزه تخت هاي بادي طراحي شده اند كه مي توانند به خوبي بر روي آب راه اندازي شده و بدون اينكه تعادلش در آب بهم بخورد افراد را بر روي خود جاي داده و با اين كار وسيله و لوازمي باشد براي تفريحات آبي دوست داران آب تني . تخت بادي شنا همانطور كه گفته شد يكي از لوازم تفريحات آبي بوده و به گونه اي طراحي مي شود كه بتواند در برابر آب مقاوم باشد و آسيبي به آن وارد نشود ، همچنين اين محصولات بايد به نوعي طراحي شوند كه افراد در هنگام قرار گيري بر روي آن دچار مشكل نشده و بتوانند حتي ساعت ها بر روي آن دراز كشيده و به استراحت كردن بپردازند . تخت بادي شنا را عمدتا در آب هاي كم عمق و آرام كه تلاطم آب در آن ها زياد نيست استفاده مي شود چرا كه در غير اين صورت ممكن است تعادل تخت بادي بهم ريخته و افراد را دچار مشكل كنند . به عنوان مثال يكي از رايج ترين محيط هاي آبي كه مي توان از تخت هاي بادي شنا استفاده كرد استخر ها مي باشند . در استخر ها كمترين امواج توليد شده و آب آن كم عمق است به همين دليل يكي از جاهايي كه عمدتا از اين محصولات استفاده مي شود ، استخر هاي مختلف است . ممكن است حتي از اين محصولات در درياها نيز استفاده شود اما به دليل اينكه در آن مكان ها امواج آب زياد بوده باعث مي شود تا در اين تلاطم هاي آب تعادل تخت بادي شنا بهم بريزد . 

تخت بادي شنا

به تخت بادي شنا در بسياري از وب سايت ها تشك بادي روي آب نيز گفته مي شود . از تخت هاي بادي شنا حتما نبايد بر روي آب استفاده كرد ، چرا كه شما عزيزان مي توانيد با خريد تخت بادي شنا ، لوازمي را براي استراحت در كنار دريا و يا كنار استخر كنيد . وجود اين تخت هاي بادي شنا به شما كمك مي كند تا در لبه استخر بستري بسيار نرم و راحت را داشته باشيد و بتوانيد ساعت هاي طولاني تري را به استراحت كردن و ريلكس كردن بهره مند شويد . عمدتا از از اين محصولات براي ريلكس كردن و آفتاب گيري استفاده مي شود ، بنابراين شما مي توانيد با خريد اين محصولات در كنار ساحل ، لب استخر ، و روي آب در استخر هاي رو باز به آفتاب گيري مشغول شويد . اين محصولات كه قابل شست وشو نيز مي باشند ديگر خيال شما را از بابت شست و شو راحت مي كند و شما مي توانيد حتي بدون هيچگونه نگراني به بدن خود انواع كرم هاي ضد آفتاب و يا روغن هاي بدن را بزنيد و نگران چرب شدن تخت بادي شنا نشويد چرا كه پس از آن مي توانيد محصول را شسته و خشك كنيد . براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت فروشگاه محصولات بادي تهران اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::::........ تخت بادي شنا ........::::::::

 

مزاياي تخت خواب بادي

تخت خواب بادي يكي از پركاربرد ترين محصولات بادي مي باشد كه امروزه افراد نگاه ويژه اي به آن دارند ، اين محصول در چند سال اخير به محبوبيت بالايي دست يافته است و اغلب مردم دوست دارند كه بدانند مزيت هاي اين تخت خواب ها چيست و چرا مي گويند تخت خواب هاي بادي بهتر از تخت خواب هاي معمولي است ؟ شايد شما اين محصولات را ديده باشيد و حتي بر روي آن نيز دراز كشيده باشيد ، شايد هم فقط اسم آن ها را شنيده باشيد و دوست داشته باشيد كه از تخت خواب بادي براي يك بار هم كه شده استفاده كنيد ، اما هنوز هم كساني هستند كه اسم اين تخت خواب ها را نشنيده اند و با شنيدن اينكه تخت خوابي بادي است و توسط باد مي تواند راه اندازي شود ، به گونه اي كه حتي بهتر از تخت خواب هاي معمولي يا همان چوبي و فنري باشد تعجب كنند ، اما هيچ جاي تعجبي وجود ندارد اين محصولات كاملا زيبا و دوست داشتني با آرگونومي ساخت منحصر به فردي كه دارند مي توانند بستري بسيار نرم و راحتي را براي افراد به ارمغان بياورند و ويژگي هاي بيشتري نيز به نسبت تخت هاي معمولي داشته باشند . موضوع اين مقاله نيز ويژگي ها و مزايا تخت خواب بادي است تا با شرح آن ها شما را با اين مزايا آشنا كنيم تا راهنمايي باشيم براي خريد تخت خواب بادي شما ، پس در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا ديگر ترديدي براي خريد اين محصولات بسيار دوست داشتني نداشته باشيد چرا كه تنها كافي است يك بار آن ها را امتحان كنيد تا ديگر دل از آن ها نكنده و سراغ تخت خواب هاي چوبي و فلزي نرويد . 

مزايا تخت خواب بادي

تخت خواب بادي شكلي كاملا شبيه به تخت خواب هاي معمولي كه عمدتا چوبي و فلزي هستند مي باشند اما اين شباهت تنها ظاهري بوده و باطن ان ها با هم فرق دارند ، البته از لحاظ نوع كارايي و كاربردي كه دارند نيز شبيه به هم هستند و هر دو براي استراحت كردن و خوابيدن طراجي شده اند . تخت خواب هاي بادي همانطور كه از اسم آن ها نيز مشخص است بادي هستند و بيشتر حجم آن ها را باد تشكيل داده است ، از اين رو بسيار سبك هستند ، اين سبكي و كم بودن وزن تخت خواب هاي بادي از مزايا آن ها حساب مي شود چرا كه بر خلاف تخت خواب هاي چوبي يا فلزي به راحتي مي توان آن ها را جابجا كرد ، پس ديگر از جابجايي تخت خواب هاي سنگين فارغ هستيند و مي تواند به تنهايي آن را جابجا كنيد ، كودكان و نوجوانان نيز كه ضعيف تر از افراد بزرگسال هستند نيز مي توانند به راحتي اين تخت خواب ها را جابجا كنند . از ديگر مزايا تخت خواب بادي مي توان به حجم كم آن ها اشاره كرد ، تخت خواب هاي معمولي همانطور كه ديده ايد فضاي بسيار زيادي را اشغال مي كنند و به راحتي مي توانند نيمي از اتاق خواب شما را پر كنند و از آنجا كه جابجايي آن ها نيز دشوار است ديگر نمي توانيد فضاي اشغالي توسط آن ها را كم كنيد و شايد به اين فكر افتاده باشيد كه كلا از تخت خواب بادي استفاده نكنيد ، اينجاست تخت خواب هاي بادي به كمك شما مي آيد و ميبينيد كه با تهيه آن مي توانيد به راحتي از فضاي اشغال شده اتاق خود جلوگيري كنيد . حال چگونه مي توان از فضاي خانه جلوگيري كرد ؟ اين يك سوال ساده است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت . براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت نمايندگي محصولات بادي تهران اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::...... مزاياي تخت خواب بادي ......::::::

 

تخت بادي ارزان

تخت بادي در انواع مختلفي توليد مي شوند و هر يك داراي ويژگي هاي منحصر به خود مي باشند ، با توجه به نوع ساختار و بدنه تخت قيمت آن ها نيز متغيير است ، گاه تخت خواب ها ممكن است ارزان باشند و گاه گران . با خريد تخت بادي مي توانيد بستر و تخت بسيار نرم و راحتي را تهيه كنيد كه از نظر قيمت نيز ارزان تر از تخت هاي چوبي يا فلزي هستند . در حالت كلي تخت هاي بادي از نظر قيمت به سه دسته تقسيم مي شوند كه آن دسته ها به ترتيب ارزان قيمت ، متوسط قيمت و گران قيمت مي باشند . بزرگترين شركت هايي كه در فروش تخت هاي بادي فعاليت مي كنند و سال هاست اين مصولات بادي را توليد مي كنند شركت اينتكس و بست وي مي باشند . شركت اينتكس يكي از معروف ترين كمپاني ها در توليد اين محصولات است و اغلب مردم نام آن را شنيده اند چرا كه بهترين محصولات بادي توليد شده توسط اين شركت هستند . در ادامه توليدات شركت بست وي نيز به جمع مدعيان اضافه شد و توانست پا به پاي شركت اينتكس تخت هاي بادي با كيفيت را توليد و روانه بازار كند . محصولات اين شركت ها از نظر قيمت كمي بيشتر از كمپاني هاي ديگر هستند ، اين اختلاف قيمت نيز بي دليل نيست چرا كه كيفيت ساخت و استفاده از جنس هاي مرغوب در تخت خواب هاي بادي باعث شده تا محصولات اين شركت يك سر و گردن بالا تر از ديگر شركت هاي فعال در اين زمينه هستند . تخت خواب هاي بادي كه در كمپاني بست وي توليد مي شوند كمي ارزان تر از اينتكس مي باشد ، شايد اين ارزاني يك سياست در اين شركت باشد تا به فروش بالا تر دست يابد . از نظر كيفيت نيز اين دو برند بسيار نزديك به هم هستند و اختلاف چنداني ميان اين دو برند بسيار معتبر و معروف نيست . 

تخت بادي ارزان

اين دو كمپاني آمريكايي مي باشند كه بيشتر خط توليد آن ها در كشور هاي در حال توسعه مانند چين فعاليت مي كنند . از آن جا كه محصولات اين شركت ها بر سر زبان ها افتاد ، آن ها به اين فكر افتادند كه محصولاتشان را به ديگر كشور ها بفرستند . يكي از آن كشور ها كه اين محصولات را وارد مي كند كشور ايران مي باشد . يكي از وارد كنندگان مطرح در ايران فروشگاه اينترنتي اينتكس مي باشد ، اين فروشگاه كه ساليان سال است در زمنيه فروش تخت بادي ارزان فعاليت دارد ، مشتريان زيادي را به سمت خود سوق داده است ، علت فروش بالاي اين فروشگاه نيز به دلايل بالا بودن كيفيت و نيز ارزان بودن محصولات موجود در آن است . اين فروشگاه سعي كرده است تا با حذف واسطه ها ، تخت هاي بادي را مستقيما از شركت توليد كننده تهيه كند تا با اين عمل محصول خود را ارزان تر از ديگر فروشگاه ها و مراكز فروش به دست مشتري برساند . برخي شايد دچار ترديد باشند كه محصولات اين فروشگاه به دليل اينكه كيفيت محصولاتش پايين است ارزان تر هستند اما به اين موضوع فكر نكرده اند كه شايد حذف واسطه ها دچار اين ارزاني شده است . حال جدا از اين مسائل تخت هاي بادي موجود در اين فروشگاه از نظر قيمت به چند دسته تقسيم مي شوند كه اين اخلاف قيمت به چند عامل بستگي دارد ، در ادامه عامل اختلاف قيمت اين محصولات را به صورت جداگانه بررسي مي كنيم تا شما عزيزان نيز با مطالعه آن اطلاعاتي را كسب كنيد تا براي خريد دچار مشكل و ترديد نشويد . براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت نمايندگي محصولات بادي اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::...... تخت بادي ارزان ......::::::

 

تخت بادي ديجي كالا

تخت خواب هاي بادي از سري محصولات كاملا كاربردي در طول شبانه روز هستند كه امروزه به يكي از بستر هاي بسيار عالي براي خواب تبديل شده اند . تخت خواب هاي بادي كه از نام آن ها كاملا مشخص است ، محصولي بادي هستند كه طراحي به مانند تخت خواب هاي معمولي و چوبي دارند و مي توانند وسيله اي بسيار خوب براي خواب راحت شما باشند . انتخاب يك نشيمنگاه و بستر مناسب از مهم ترين موضوعاتي است كه بايستي افراد به آن توجه داشته باشند ، داشتن يك خواب راحت و ايده آل مي تواند در رشد اشخاص به خصوص در كودكان در نوجوانان كه در سنين رشد هستند بسيار اهميت دارد فلذا بهتر است كه والدين هم براي خود و هم براي كودكانشان بستري مناسب را فراهم كنند . استفاده از تخت خواب ها اعم از چوبي و بادي از بهترين گزينه ها براي استفاده هستند چرا كه به نسبت تشك هاي قديمي كه بيشتر با پشم و پارچه تهيه مي شدند مناسب تر است و مي تواند بستري ايده آل و نرمي را براي شما به ارمغان بياورد ، اما با روي كار آمدن تخت خواب هاي بادي ديگر استفاده از تخت خواب هاي چوبي و فلزي كمرنگ تر شد چرا كه تخت هاي بادي جايگزين بسيار خوبي براي تخت هاي غير بادي و چوبي شدند .

 

تخت بادي ديجي كالا               تخت بادي ديجي كالا

 

با باور هاي غلطي كه بسياري از مردم نسبت به تخت خواب بادي دارند ، اين محصول مي تواند به بهترين شكل بستري ايده آل را براي هر فردي فراهم كند و از آنجا كه تنوع در توليد اين محصولات بسيار بالاست به راحتي مي توانيد تخت خواب بادي ايده آل و زيباي خود را خريداري كنيد ، اين محصولات در ابعاد بزرگ و كوچكي طراحي شده اند كه به صورت يك نفره و دو نفره موجود هستند . جنس بدنه اين محصولات بادي از بهترين و با كيفيت ترين اجناس مانند pvc فشرده و وينيل هاي ضخيم توليد مي شود كه مي تواند موجب مقاومت بسيار بالاي محصول شود ، اين دو جنس ياد شده از بهترين اجناسي هستند كه در توليد ديگر محصولات بادي مانند : استخر بادي ، مبل بادي ، صندلي بادي ، تشك بادي و ... استفاده مي شود چرا كه مقاومت آن دو در برابر ضربه و فشار هاي بالا وصف ناپذير است ، همچنين از آن جا كه ساختار بسياري از تخت خواب هاي بادي مرغوب از ساختاري چند لايه برخوردار است مي تواند وزن هاي بسيار بالا را بدون اينكه آسيبي ببينند مي توانند متحمل شوند . رويه اين محصولات نيز بيشتر به صورت مواج ساخته شده است كه مزيت هاي ديگري را به محصول بخشيده است . براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب و همچنين مشاهده متنوع ترين تخت خواب هاي بادي به همراه قيمت بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد سايت نمايندگي فروش تخت بادي ايران شويد :

::::::...... تخت بادي ديجي كالا ......::::::

 

تخت خواب بادي بست وي

تخت خواب بادي بست وي يكي از محصولاتي كه اين روز ها خيلي از افراد قصد خريد آسان را دارند اما در هنگام خريد با چالش هاي گوناگوني مواجه مي شوند ، انتخاب يك تخت خواب بادي بست وي است. اين محصولات با توجه به ويژگي هاي گوناگون و مزايا و معايبي كه دارند قطعا باعث شده است تا هر فردي قبل از انتخاب و خريد اين كالا اقدام به تحقيق راجب آن كند. در همين رابطه نيز ما سعي بر اين داريم تا در اين مقاله جزئيات اين محصولات را به صورت كامل براي شما باز گو كرده و در انتخاب درست و هوشمندانه اين محصولات شما را ياري كنيم... ظرفيت تخت خواب بادي اولين مبحث در اين مقاله را به ظرفيت هاي اين تخت خواب ها اختصاص داده ايم كه با توجه به آن بتوانيد يك خريد خوب را تجربه كنيد.

در همين خصوص نيز بايد عنوان كنيم كه اين تخت خواب هاي بادي داراي ظرفيت هاي يك نفره و دو نفره مي باشند. همين عامل سبب شده تا شما در هنگام خريد با توجه به نياز خود بتوانيد انتخاب دقيق تري را انجام دهيد. در كنار اين ظرفيت ها بايد به مسئله ديگري كه بسيار مهم مي باشد يعني تحمل وزن اين تخت خواب ها هم اشاره كنيم. در همين خصوص نيز مي توان عنوان كرد كه تخت خواب هاي بادي داراي تحمل وزن 136 كيلوگرم به طور پيش فرض براي محصولات يك نفره و 250 كيلوگرم براي محصولات دو نفره مي باشند.

 

البته اين عامل در بين توليد كننده هاي مختلف گوناگون بوده و بعضي از اين شركت ها با افزايش اين مقدار سعي كرده اند تا محصولي متناسب با افراد سنگين وزن را هم به بازار عرضه كنند. در تكميل اين جمله نيز مي توان عنوان كرد كه تخت خواب هاي بادي تك نفره با تحمل وزن 180 كيلو گرم و دو نفره با تحمل وزن 300 كيلوگرم هم گاها در بازار موجود مي باشد. جنس تخت خواب بادي bestway مسئله مهم بعدي در خصوص تخت خواب هاي بادي بحث جنس اين دسته از محصولات است كه قطعا عاملي فوق العاده مهم و حياتي به شمار مي رود. همان طور كه از اسم اين محصولات پيداست بخش اصلي تشكيل دهنده اين محصول باد مي باشد و همين عامل هم باعث شده تا اين محصولات در معرض خطر قرار بگيرند. در همين خصوص نيز در هنگام خريد بايد به جنس اين محصولات توجه ويژه اي شود و بهترين انتخاب را انجام دهيد.

تخت خواب هاي بادي عمدتا از جنس PVC طراحي و توليد مي شوند. اين جنس تشكيل دهنده بخش هاي كناري اين محصولات است كه بيشتر آن ها نيز از نوع طرح چرم بوده و كيفيت بالايي را از خود به جاي گذاشته اند. هم چنين در كنار اين بخش هاي كناري بايد به رويه اين محصولات هم اشاره كرد كه بيشتر ان ها از نوع جير و يا مخمل بوده و باعث شده تا يك كيفيت فوق العاده نرم و راحت را شاهد باشيد. همين عامل نيز در راحتي از استفاده و خواب راحت بر روي اين محصولات بسيار اثرگذار خواهد بود. تخت خواب بادي طبي بست وي ديگر عاملي كه بايد به ان اشاره كنيم و خيلي از افراد نيز در هنگام خريد از فروشنده در رابطه با اين موضوع سوال مي كنند ، بحث طبي بودن اين تخت خواب هاي بادي مي باشد. در همين خصوص نيز بايد عنوان كنيم كه خيلي از افراد داراي مشكلات عضلاني بوده و قصد دارند تا در طول شبانه روز در بهترين حالت ممكن بر روي يك تخت و يا تشك به استراحت بپردازند. در همين خصوص نيز معمولا خيلي از افراد تخت خواب هاي بادي را پيشنهاد مي كنند. براي مطالعه ادامه مقاله در وب سايت نمايندگي محصولات بادي اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد سايت شويد :

::::::...... تخت خواب بادي بست وي ......::::::