آرشیو مهر ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

بهترين مدل هاي تخت خواب بادي

براي داشتن خواب خوب نياز است كه بستري مناسب را براي استراحت كردن تهيه كنيد . وجود بستر نرم و راحت موجب مي شود تا فرد بتوانيد به بهترين شكل ممكن استراحت كند و در طول روز سرحال باشد . اين مقوله از دير باز حائز اهميت بوده و انسان ها همواره در تلاش بودند تا بستر خواب راحتي را براي خود محيا كنند . هر انساني لازم است كه در طول شب 6 تا 8 ساعت را بخوابد و در صورت لزوم در طول روز نيز در حدود يك ساعت به استراحت كردن بپردازد ، پس از آن جا كه يك سوم ساعات شبانه روز ما در خواب سپري مي شود لازم است تا بستري مناسب را داشته باشيم تا به بيماري هايي چون كمر درد ، گرفتن عظلات و اندام ها و ... دچار نشويم . تحقيقات نشان داده است كه داشتن خواب كامل و خوب مي تواند در رشد انسان بسيار تاثير گذار باشد ، حال اين موضوع نزد كودكان كه در سنين رشد نيز مي باشند بسيار پر اهميت بوده و والدين بايستي بيشتر به فكر تهيه بستر مناسب براي خواب و استراحت آن ها باشند .

امروزه وجود تخت خواب ها كمك بسزايي در استراحت هر چه بهتر مردم نقش داشته است . اين تخت خواب ها كه پس از تشك هاي خانگي و پشمي مرسوم شدند از آن ها به بهترين شكل استقبال شد و امروزه نيز بسياري از منازل از تخت خواب ها استفاده مي كنند چرا كه استفاده از آن ها باعث شده تا خواب مردم راحت تر شوند و بدون اينكه فشاري به اندام ها وارد شود مدت طولاني تري را در خواب بگذرانند . در ادامه تغييرات و تحولات تخت خواب ها ، شركت هايي اقدام به توليد تخت خواب هاي بادي كردند . در ابتدا اين ايده بسياري را شگفت زده كرد و بسياري نيز بر اين عقيده بودند كه شايد تخت خواب بادي نتوانند انتظارات مردم را بر آورده كنند و اين سوال برايشان پيش مي آمد كه چگونه ممكن است تخت بادي بتواند بستري مناسب براي استراحت كردن افراد باشد ؟ با توليد اولين تخت خواب هاي بادي شايد انتظارات به طور كامل برآورده نشد اما توليد كنندگان با اعمال تغييراتي در ساختار و طراحي توانستند تخت هاي بادي با كيفيت تري را توليد كنند . پس از مدتي و با گذشت زمان كمپاني هاي مطرح تخت خواب هاي بادي مدل هاي بسيار زيبا و با كيفيت ساخت بسيار بالا را توليد كردند به گونه اي كه توجه مردم را به خود جلب كرده و آن ها را مشتاق كردند تا بيشتر با اين محصولات بادي آشنا شوند .

 

بهترين مدل هاي تخت خواب بادي

در توليدات جديد تخت خواب هاي بادي با امكانات بيشتر ساخته شد ، به طوري كه توانست به خوبي جاي تخت خواب هاي چوبي و فلزي را بگيرد . تغييرات اساسي در آرگونومي ساخت ، جنس رويه و بدنه توانست مقاومت تخت را بسيار بالا ببرد و بتواند به خوبي وزن هاي بسيار بالا را تحمل كند . اين محصولات به دليل اينكه فضاي اشغالي كمتري را به نسبت تخت هاي چوبي يا فلزي اشغال مي كنند و نيز جابجايي آن ها به سهولت امكان پذير است توانسته اند جايگزين خوبي براي تخت خواب هاي معمولي باشند . كم بودن وزن اين تخت ها نيز مشخص است چرا كه بيشتر حجم آن ها را باد تشكيل داده است و از آن جا كه مشخص است هوا وزني نداشته و كل وزن تخت خواب بادي مرتبط با بدنه آن ها و نيز در صورت بودن پمپ شامل آن نيز مي شود . بزرگترين تخت خواب هاي بادي نيز وزن تقريبي ميان 8 تا 10 كيلوگرم و كمتر از آن را دارند كه اين مقدار در تخت خواب بادي يك نفره بسيار كمتر بوده و جابجايي آن نيز به مراتب راحت تر خواهد بود . همچنين فضاي اشغالي آن ها همانطور كه در بالا نيز اشاره شد بسيار كم است ، اين محصولات بر خلاف تخت هاي چوبي حاشيه هاي كمتري دارند و بيشتر ابعاد آن ها مفيد بوده و كناره هاي كمي را دارند . براي مشاهده ادامه مقاله به وب سايت نمايندگي محصولات بادي اينتكس در ايران مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::...... بهترين مدل هاي تخت خواب بادي ......::::::

فروش تخت بادي كودك

فروش تخت بادي كودك يكي از مهمترين مواردي بوده كه فروشگاه محصولات بادي اينتكس به آن اهميت فراواني داده است. شركت اينتكس براي فروش تخت هاي بادي كودك به عوامل متعددي توجه نموده كه در انتها موجب انتخاب با كيفيت ترين مدل ها براي عرضه در كشور خواهد شد. عواملي مانند جنس بدنه ، نوع طراحي و ساختار ، ابعاد و تحمل وزن و همچنين شركت توليد كننده و ساير ويژگي ها كه موجب استفاده راحت كودكان از يك تخت بادي كودك خواهد شد. روش فروش تخت بادي كودك توسط شركت اينتكس در ايران به سه صورت اينترنتي ، حضوري و يا تلفني بوده كه از هر سه طريق مي توان اقدام به انتخاب تخت كودك مورد نظر و در نهايت خريد آن كرد. اكثر محصولات بادي مانند تخت بادي كودك به هيچ عنوان در ايران شامل ضمانت تعويض نبوده اما فروشگاه اينتكس براي رضايت مندي مشتريان خود براي محصولات بادي 48 ساعت مهلت تست و تعمير قرار داده است.

البته همانطور كه اشاره كرديم عوامل مهمي براي فروش تخت هاي بادي كودك وجود داشته كه در ادامه به تك تك آنها خواهيم پرداخت... امروزه از تخت هاي بادي كودك مي توان به عنوان بهترين گزينه براي خواب نوزادان و يا كودكان در محيط هاي خانگي نام برد . اين محصولات به دليل دارا بودن رويه هايي نرم و در عين حال ضد حساسيت باعث شده اند تا كودكان به هر نوع پوستي كه دارند بتوانند از اين محصولات پر كاربرد استفاده كنند . تخت هاي بادي كودك در ابعاد متنوعي در بازارهاي جهاني وجود دارند و اين امر باعث شده است تا در انتخاب تخت بادي مناسب براي اتاق خواب كودك تان دچار مشكل نشويد . همچنين با توجه به فروش بالاي تخت هاي بادي در مقايسه با ساير دسته بندي هاي محصولات بادي ، برندهاي توليد كننده به دليل بالا بردن فروش خود نوآوري هاي فوق العاده اي در طراحي فانتزي رويه تخت هاي بادي به كار برده اند . بسياري از تخت هاي بادي كودك داراي طراحي هاي شخصيت هاي كارتوني مي باشند كه به خوبي نيز توانسته اند جاي خود را در ميان كودكان باز كنند . در دسته تخت خواب هاي بادي كودك هر چه فانتزي بودن كار بالاتر باشد ، توجه كودك را بيشتر به خود جلب كرده و طبيعتا به فروش بالاتري دست پيدا مي كند ، به همين خاطر برندهاي توليد كننده تخت هاي بادي كودك در اين زمينه پيش قدم شده اند . شايد خريد تخت بادي عروسكي براي كودكان شما بتواند بسيار جذاب باشد و با اتاق آن ها سازگاري بالايي را بسازد .

 

 

تخت هاي بادي عروسكي كودك به چاپ طرح ها بر روي بدنه بسنده نكرده اند و به طور كلي ساختار تخت را به صورت فانتزي در آورده اند كه اگر بخواهيم براي شما تصوير سازي كنيم مانند عروسكي هستند كه در بخش پاييني آن ها تخت براي خواب كودك وجود دارد . اين محصولات توسط برند اينتكس و بست وي توليد شده اند و اغلب مورد استفاده هاي كودكان قرار مي گيرند . شما عزيزان علاوه بر تخت هاي بادي بزرگسال به راحتي مي توانيد مدل هاي مختلف تخت خواب هاي بادي را از فروشگاه محصولات بادي تهيه كنيد . فروشگاه تهران اينتكس به عنوان نمايندگي مركزي برند اينتكس و بست وي در ايران اقدام به عرضه اين محصولات كرده است كه علاوه بر كيفيت فوق العاده و پايين ترين قيمت هاي در بازارهاي داخلي براي شما عزيزان ضمانت اصالت محصولات را تاييد و همچنين خدمات پس از فروش حرفه اي را ارئه مي كند كه خيال شما را پس از خريد نيز به طور كلي راحت مي كند . تخت هاي بادي كودك در مدل هاي مختلفي توليد شده اند كه از هر نظر داراي تفاوت هاي اساسي در خود مي باشند. اين تخت خواب ها اصولا داراي طراحي و رنگ آميزي شاد و كودك پسندانه بوده تا تاثير خوبي در روحيه افراد مصرف كننده بگذارد. يكي از مهمترين مواردي كه در فروش تخت هاي بادي كودك به آن توجه شده است جنس بدنه مي باشد. تمامي تخت بادي كودك ساخته شده از جنس پلاستيك PVC در كيفيت و ضخامت هاي مختلف بوده از روكش هاي متفاوتي براي بدنه اصلي استفاده شده است. روكش هايي مانند جير و يا طرح چرم كه هر كدام در محل تعيين شده خود به كار برده شده اند تا در نهايت كيفيت لازم را براي يك تخت كودك به ارمغان آورند. اين نوع جنس بدنه استفاده شده در تخت هاي بادي كودك در واقع داراي ويژگي هايي از جمله انعطاف بالا بوده تا امكان جمع كردن اين نوع محصولات در حجم و اندازه هاي كوچكتر را فراهم سازند. قابليتي كه باعث مي شود از تمامي تخت هاي بادي كودك توليد شده بتوان در مسافرت ها و حتي چادر هاي مسافرتي نيز استفاده كرد. براي خواندن ادامه اين مقاله در وب سايت نمايندگي مركزي اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد :

:::::..... فروش تخت بادي كودك .....:::::

ويژگي هاي تخت خواب بادي خوب

امروزه محصولات جديد بادي بسيار با كيفيت توليد شده اند كه براي مصارف خانگي ساخته شده كه براي استراحت كردن و خوابيدن تعبيه شده اند . اين محصولات كه تخت خواب ناميده مي شوند با پر شدن محفظه داخلي آن راه اندازي شده و مورد استفده قرار مي گيرند . اين تخت خواب ها با توجه به ويژگي هاي خارق العاده اي كه دارند مي توانند يكي از بهترين بستر ها براي استارحت كردن شما باشند . توليد كنندگان پس از مدت ها توليد با اعمال تغييراتي در نوع ساختار و جنس بدنه اين تخت خواب ها ، موفق شدند تا تخت خواب هاي بادي بسيار مدرن و كارآمدي را توليد كنند و بتوانند انتظارات مشتريان را بر آورده كنند . اين محصولات بادي در ابتداي پيدايش ، به دليل اينكه زياد بر روي آن ها كار نشده بود و در ابتداي توليدات بودند نمي توانستند تست هاي لازم را از تخت بگيرند تا آن ها را عيب يابي كنند ، اما به مرور و با آزمون و خطاهاي انجام شده در نهايت توانستند تحت خواب هايي را توليد كنند كه بتواند سطحي بسيار راحت داشته باشد و به سختي آسيب پذير باشد . در اين مقاله نيز مي خواهيم با بيان ويژگي هاي تخت بادي خوب را به شما عزيزان بگوييم و ساختار هر چه بهتر محصولات اصلي را شرح دهيم تا شما عزيزان با اطلاعات كافي و با اطمينان كامل اقدام به خريد تخت بادي خود كنيد . توجه داشتن به اين ويژگي ها مي تواند به شما كمك كند تا با در نظر گرفتن آن ها محصول با كيفيت خود را انتخاب كرده و نمونه مورد علاقه خود را در ميان توليدات انبوه و متنوع اين محصولات بي نظير بادي يافته و براي خريد آن ها اقدام كنيد .

ويژگي هاي تخت خواب بادي خوب

يكي از نكاتي كه هموراه بايستي توجه داشت اين است كه جنس هاي اصلي تخت خواب هاي بادي را خريداري كنيد تا بتواند به بهترين شكل كارآمد باشد و انتظارات شما را بر آورده سازد . تخت هايي كه از جنس نامرغوب توليد شده اند و براي ساخت آن ها از دستگاه ها و لوازم مدرن استفاده نشده باشد ممكن است در فواصل استفاده از آن ها دچار مشكل شوند . از آنجا كه برخي از فروشندگان براي اينكه به فروش خوبي دست يابند تخت خواب هايي را كه از جنس هاي درجه 2 ساخته شده اند را با قيمت ارزان تر مي فروشند و يا آن ها را با عنوان جنس اصلي به مردم معرفي مي كنند ، در اين شرايط بهتر است كه بدانيد از كجا محصول را خريداري كنيد و يا ويژگي هاي جنس اصلي را بدانيد . جنس هاي تقلبي كه اغلب آن ها در كشور چين توليد مي شوند با تحقيقات بر روي جنس هاي اصلي توانسته اند تخت خواب هايي كاملا مشابه اصلي توليد كنند به طوري كه تشخيص آن ها بسيار سخت شده است ، به همين دليل است كه مي گوييم خريد خود را از مراكز معتبر خريداري كنيد . به عنوان مثال فروشگاه اينترنتي اينتكس كه يكي معتبر ترين و قديمي ترين وارد كنندگان تخت خواب هاي بادي اصلي مي باشد ، بهترين بستر براي خريد شما عزيزان مي باشد . براي خواندن ادامه اين مقاله و هزاران مقاله و مشاهده جديدترين محصولات در نمايندگي تهران اينتكس بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد سايت فروشگاه اينتكس شويد :

:::::..... ويژگي هاي تخت خواب بادي خوب  .....:::::

مشخصات تخت بادي تاشو

تخت بادي تاشو بدون شك يكي از بهترين و فوق العاده ترين محصولات توليد شده توسط شركت اينتكس مي باشد كه با توجه به ساختار قدرتمندي كه دارد مي تواند نياز هاي شما را در زمان هاي طولاني بر طرف كند. تخت بادي تاشو علاوه بر خاصيت يك تخت بادي مي تواند يك تشك بادي پشتي دار و يا يك كاناپه بادي نيز باشد. كه در مدل هاي يك نفره و دو نفره توليد شده است. اين محصول با دارا بودن ساختار بسيار قدرتمند يكي از بهترين و پر فروش ترين محصولات اينتكس مي باشد. تخت بادي تاشو علاوه بر ويژگي هاي فوق داراي قابليت پرتابل نيز بوه كه سبب مي شود كه بتوانيد آن را به سادگي و در شرايط مختلف حمل كنيد. در ادامه قصد داريم تا توضيحاتي در مورد اين محصول فوق العاده به شما عزيزان ارائه كنيم. با ما همراه باشيد. 

طراحي و ساختار اصلي اين تخت بادي تاشو كاملا متفاوت از ساير تخت خواب هاي اينتكس مي باشد و مي توان آن را در دسته كاناپه هاي بادي نيز قرار داد. بخش اصلي بدنه اين كالا داراي رنگ بندي مشكي مي باشد و برخي از مدل هاي آن سبز رنگ نيز مي باشد. در مدل هاي جديد تر اين تخت بادي ساختار رويه تغيير كرده و به حالت موازي تغيير داده شده است كه استفاده از آن در حالت تخت بادي را سهولت داده اما در زماني كه از آن به عنوان مبل يا كاناپه بادي استفاده مي كنيد از راحتي آن كاسته شده است. بخش اصلي بدنه از پشتي و دسته ها تشكيل شده است و ساير قسمت ها نيز كه شامل نشيمنگاه و پشتي تاشو آن است سه تكه مي باشد.

ابعاد تخت بادي تاشو از تخت هاي بادي معمولي بزرگتر است. دليل آن نيز دسته ها و بخش هاي اضافه حين استفاده به عنوان تخت بادي است. در حالت تخت بادي بخش بالايي مي تواند به عنوان تكيه گاه مورد استفاده قرار گيرد تا از تكان خوردن بالش جلوگيري شود. قسمت هاي اصلي ديگر بدنه نيز كمي كوچكتر از اعداد اعلام شده از سوي سازنده مي باشند. بخش بيروني اين كالا در زمان استفاده به عنوان تخت ۲۳۴ سانتي متر و بخش عرضي آن ۱۸۵ سانتي متر مي باشد. ارتفاع آن نيز در زمان استفاده به عنوان كاناپه بادي ۶۴ سانتي متر مي باشد. با توجه به اين ابعاد تخت بادي تاشو مي تواند تا وزن ۲۰۰ كيلوگرم را به سادگي تحمل كند و با توجه به وزن زير ده كيلوگرمي آن مي توان تخت بادش تاشو را به سادگي حمل كرده و در محل هاي مختلفي به صورت مجدد استفاده كرد. براي خواندن ادامه اين مقاله بر روي لينك زير كليك كرده و وارد وب سايت نمايندگي محصولات بادي تهران اينتكس شويد :

:::::..... مشخصات تخت بادي تاشو .....:::::

معايب تخت خواب بادي و مضرات آن براي انسان با تصاوير

معايب تخت بادي : معايب و ايراد هايي  كه تخت خواب هاي بادي دارند مي توان به اين نكته اشاره كرد كه بسيار نازك و آسيب پذير هستند تخت خواب هاي بادي به اشياء برنده و نوك تيز بسيار حساس هستند و اگر در طول استفاده از آنها مراقبت نشود حتما دچار سوراخ شدگي و پارگي خواهد شد  اگرچه در اين مورد جاي نگراني نيست و مي توانيد آن را ترميم كرده و تعمير نماييد اما به هر حال واقعيت ها را بايد گفت تخت هاي بادي بسيار جالب كم جا سبك و راحت هستند اما ايرادها و معايبي دارند كه آن را نمي توان ناديده گرفت در مجموعه ما واقعيت ها تماماً به اطلاع عموم مردم رسيده است و خريداراني كه قصد خريد تخت بادي را دارند اين حق را دارند كه از معايب و عيوب ناشي از استفاده از تخت خواب هاي بادي را بداند در اين مقاله صداقت پايه و اساس آن است و گرچه در اين مقاله ممكن است كسااني  كه قصد خريد محصولات اينتكس را دارند از خريد خود پشيمان شده و منصرف شود اما رضايت مشتري و اطلاعات محصولي را كه قرار است خريداري كنند براي ما بيشتر اهميت دارد و سعي مي‌شود كه هرگونه اشكالات و ايرادهايي كه مي توانند داشته باشند را در اين مقاله برايتان شرح خواهيم داد .

از ديگر عيوب  تخت خواب بادي مي‌توان به ظريف بودن و نازك بودن لايه هاي داخلي آن اشاره كرد در هنگام استفاده اگر فشار باد و فشار هواي داخل تختخواب بيش از حد باشد ممكن است كه شيارها و درز هاي آن به صورت خودكار باز شده و دچار آسيب شود در هنگام باد كردن و شارژ كردن هواي داخلي تخت خواب هاي بادي مراقب باشيد كه آنها را بيش از حد مجاز باد نكنيد زيرا اين نكته باعث تركيدگي و از هم پاشيدن لايه هاي داخلي تخت خواب خواهد شد  برخي از مشتريان ما گله‌مند بودند از اين نكته كه ما در هنگام خواب شبانه و در هنگام استفاده از تخت هاي بادي متوجه شديم كه فشار هواي داخل تخت كم شده و احساس ناراحتي داشتيم اين دقيقا همان نكته‌اي است كه در مقاله بالا ذكر شد پس از سوال هاي مكرر و جواب هايي كه از طرف مشتري دريافت شد متوجه شديم كه فشار باد بسيار زيادي را داخل تخت خواب توسط مشتري ايجاد شده بود كه همين امر باعث از هم گسستن لايه هاي داخلي و پايه هاي تخت خواب شده بود و اين يك تجربه اي بود كه در اين مطلب در اختيار كساني كه قصد خريد و تهيه تختهاي بادي اينتكس را داشتند قرارداديم تا با رعايت كردن اصول استفاده از تخت خواب هاي اينتكس بتوانند ساليان سال از آنها به طور صحيح استفاده نمايند اگرچه مزاياي بسيار زيادي دارند اما گفتن و عنوان كردن معايب تخت بادي نيز مطلبي است كه بايد آن را منتشر كرد كه مشتري در هنگام خريد بتواند تصميم گيري مناسبي است جهت تهيه و سفارش آن بگيرد .

 

 

 

 

 
ديگر معايب تخت بادي و تخت خواب بادي اينتكس :

از ديگر عيوب ناشي از استفاده تخت هاي بادي ميتوان به سبكي آن و تكان خوردن در هنگام خواب اشاره كرد كساني كه در هنگام خواب حساسيت به سر و صدا و همچنين لرزش و يا تكان خوردن روي تخت خواب برايشان بسيار حائز اهميت مي باشد شايد از تخت خواب هاي بادي نتوانند استفاده كنند دليل آن هم سبك بودن آنهاست در نظر بگيريد يك تخت خواب دونفره در منزل شما مورد استفاده است حالا اگر همزمان دو نفر بر روي آن استراحت كنند ممكن است فرد دوم  در هنگام خواب جابجا شود اين جابجايي باعث خواهد شد كه تخت خواب نيز تكانهاي مكرر داشته باشد تخت خواب هم دچار تكان خوردن و لغزيدن ميشود اين جزوه طبيعت اين تخت خواب ها مي باشد چنانچه افراد به تكان خوردن در حين خواب حساسيت بالايي داشته باشد ممكن است از خواب بيدار شود اين مطلب يكي از معايب تخت بادي ميباشد اگرچه فروشندگان تخت هاي بادي اينتكس در هنگام فروش ممكن است اطلاعات و واقعيت ها را به مشتري هرگز نگويند اما در اين مجموعه سعي شده كه واقعيت‌ها و همچنين مشكلات طبيعي كالا ها را اطلاع رساني نمايند . براي خواندن ادامه مقاله مي توانيد به وب سايت نمايندگي محصولات بادي تهران اينتكس مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

:::::.....  معايب تخت خواب بادي و مضرات آن براي انسان با تصاوير  .....:::::

راهنماي خريد تخت بادي تاشو اينتكس

راهنماي خريد تخت بادي تاشو اينتكس شركت اينتكس يكي از توليد كنندگان برتر در زمينه محصولات بادي مي باشد كه در سالهاي اخير توانسته است با توليد محصولاتي با كيفيت ، به بهترين برند در زمينه محصولات بادي تبديل شود و بتواند محصولاتي براي تمام سليقه ها و همچنين تمامي سنين توليد كند . در اين بررسي به توضيح درباره تخت بادي تاشو اين شركت خواهيم پرداخت و مزايا ، معايب و كاربرد هاي اين تخت خواب محبوب را بيان خواهيم نمود . اين  تخت بادي شركت اينتكس داراي كيفيتي بالا و همچنين بدنه اي مستحكم مي باشد كه در ادامه به توضيح كامل درباره آن خواهيم پرداخت . دليل محبوبيت اين محصول ويژگي ها و كاربرد هاي كم نظير آن مي باشد كه در كمتر محصولي ديده مي شود .

 

يكي از كاربرد هاي اين محصول ، تبديل شدن آن به يك تشك پشتي دار با طول و ارتفاع مناسب مي باشد كه مي توانيد از آن براي استفاده هاي طولاني مدت و يا تماشاي تلويزين استفاده كنيد و از استراحت خود لذت ببريد . همچنين از ديگر كاربرد هاي اين تخت خواب بادي ، تبديل شدن به يك كاناپه بادي مناسب براي دو الي سه نفر مي باشد كه مي توانيد از اين كاربرد براي استفاده هاي روزمره و استراحت هاي كوتاه مدت استفاده كنيد . تبديل شدن به يك تشك بادي پشتي دار نيز از ديگر ويژگي هاي اين تخت خواب بادي تاشو به شمار مي آيد كه با چرخاندن تخت ، اين عمل ممكن خواهد شد . با تا كردن قسمت پاييني اين محصول نيز ، مي توانيد اين تخت را به يك مبل مناسب براي استفاده تبديل كنيد و از آن استفاده كنيد . 

به سبب استفاده از مخمل در رويه ي اين محصول ، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعريق نخواهد شد و مي توانيد با خيال آسوده از آن استفاده كنيد و استراحتي لذت بخش داشته باشيد . به سبب مواج بودن رويه ي اين تخت خواب ، هوا در زير نشيمنگاه و تكيه گاه شما رد و بدل خواهد شد و به ضد تعريق بودن تخت كمك بسزايي نموده است . از ديگر ويژگي هاي اين تخت بادي مي توان به تحمل وزن مناسب اين محصول اشاره نمود كه وزني حدود 200 كيلوگرم مي باشد و مناسب براي استفاده تا سه نفر نيز مي باشد . البته رعايت كردن نكات ايمني براي جلوگيري از بروز مشكل براي تخت نيز ضروري مي باشد . از ويژگي هاي جالب اين محصول نيز مي توان به محل مخصوص براي قرار دادن بطري آب و يا ليوان اشاره نمود كه كاربرد هاي بسياري نيز دارد . همچنين يكي ديگر از ويژگي هاي كم نظير اين تخت خواب بادي ارتفاع بسيار زياد آن مي باشد كه به شما حس يك تخت خواب چوبي و يا يك كاناپه چوبي را منتقل خواهد كرد . طول و عرض مناسب نيز به شما كمك مي كند تا بتوانيد از اين تخت خواب بادي تاشو به راحتي حتي در فضاهاي كوچك استفاده كنيد . براي خواندن ادامه مقاله در وب سايت نمايندگي اينتكس در ايران بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد سايت شويد :

:::::..... راهنماي خريد تخت بادي تاشو اينتكس .....:::::

لايه هاي داخلي تخت بادي

تخت بادي محصولات بسيار پر كاربردي هستند كه مي توانند نياز هاي شما را طي استفاده روزمره بر طرف كنند. اين دسته از كالا ها به عنوان ابزار هاي راحتي شناخته مي شوند و كيفيت اغلب دسته بندي هاي آن نيز فوق العاده است، به همين صورت مي توان آن را محصولي فوق العاده دانست كه رويه ضد تعريق دارد و مي تواند در مسافرت يا منزل فوق العاده كاربردي باشد. اما اين تمام ماجرا نيست، و لايه هاي داخلي تخت هاي بادي اهميت فوق العاده اي در استحكام آن دارند، در حقيقت ساختار اصلي تخت بادي بسته به لايه هاي داخلي آن بوده و لازم است تا در نگهداري آن دقت لازم را به عمل آوريد. پيش از توضيحات كامل و جامع در مورد لايه هاي داخلي تخت بادي لازم است تا توضيحاتي در مورد قسمت خارجي بدنه به شما عزيزان ارائه كنيم. با ما در ادامه همراه باشيد. 

بدنه تخت بادي

بدنه تخت هاي بادي معمولا از سه تكه مجزا ساخته شده است كه به صورت پرسي به هم متصل مي شوند. از اين نوع و شيوه پرس كردن محصول بسيار مهم است. اما در قسمت هايي از بدنه كه داراي شيار بوده ولي درزي در آن مشاهده نمي شود جزء محل هاي اتصال قلمداد نمي شود و اكثر مشتريان به اشتباه اين برداشت را از طراحي محصولات دارند. در حقيقت اين شيار ها محل اتصال لايه هاي داخلي محصول به شمار مي شوند كه حالت اصلي تخت را نيز به وجود مي آورند. بخش هاي كناري تخت ها از جنس هاي متنوعي تشكيل شده اند كه هر كدام از اين بخش ها جنس متفاوتي دارند، قسمت هاي كناري شامل، وينيل، PVC، برزنت و جير مي شود، لايه رويي تخت بادي نيز معمولا از همين لايه ها بهره مي برد. اما قسمت زيرين معمولا از لايه هاي متعدد PVC و وينيل ساخته مي شود كه علاوه بر مقاومت بيشتر به راحتي بيشتري نيز تميز مي شود و زحمت شما را كمتر مي كند. 

 

لايه داخلي تخت بادي

لايه هاي داخلي تخت بادي با وجود اينكه قابل مشاهده نيستند اما از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند و در شركت سازنده به دسته بندي هاي كاملا متفاوتي تقسيم مي شوند به همين صورت مي تواند لايه هاي داخلي را از نظر طرح و نوع به دسته بندي هاي مختلفي تقسيم كرد كه لايه هاي داخلي و طراحي آنها بدون ربط به شكل و رويه آنها نبوده و طرح داخلي لايه هاي تخت بادي بر اساس طرح رويه آنها به وجود مي آيد و بلعكس. در ادامه لايه هاي داخلي تخت را از نظر جنس و نوع به دسته هاي مختلفي تقسيم مي كنيم. براي خواندن ادامه اين مقاله مي توانيد به وب سايت نمايندگي اينتكس مراجعه كنيد ، براي ورود به وب سايت و خواندن ادامه مقاله بر روي لينك زير كليك كنيد :

:::::..... لايه هاي داخلي تخت بادي .....:::::

تخت خواب بادي چيست ؟

تخت خواب بادي چيست ؟ آرامش، راحتي و داشتن خواب لذت بخش ديگر براي شما يك آرزو نخواهد بود. شما با استفاده از تخت بادي مي توانيد يك استراحت و خواب عميق در كمال لذت را تجربه كنيد. براي آشنايي شما مقاله اي را گردآوري كرديم تا بتوانيم به دغدغه هاي شما نسبت به اين محصولات را پاسخ دهيم پس با ما همراه باشيد..

 

تخت خواب بادي چيست و چگونه مورد استفاده قرار مي گيرند؟
شايد شما نيز جمله "دوست دارم روي هوا بخوابم" را شنيده  باشيد. شايد اين جمله الهام بخش طراحان اين محصولات باشند. اما مطمعنا شما نيز وقتي اين جمله را شنيده باشيد دوست داشتيد شما نيز آن را تجربه كنيد و راحتي مضاعفي داشته باشيد. اين محصولات كاملا ساده هستند بصورتي كه كافي است شما در يك جاي مسطح با اسفاده از پمپ هاي دستي و الكتريكي محصول را باد كرده و روي آن بخوابيد. به صورت تئوري مي توان گفت كه شما روي هوا دراز كشيده ايد اما در تجربه خواهيد ديد كه آرامش بيشتر و بهتري را خواهيد داشت.

مواد اوليه ي تخت خواب هاي بادي چيست؟
اين نوع محصولات معمولا با استفاده از وينيل ساخته مي شوند كه نوعي PVC به حساب مي آيند. جاي هيچ نگراني نيست اين نوع PVC ها بسيار نرم هستند و آرامش را براي شما به ارمغان مي آورند. اخيرا براي نوعي از اين محصولات از رويه هاي فوم و نوعي پلاستيك استفاده شده است كه باعث شده دوام و قدرت كشساني بيشتري را داشته باشند.

داخل اين تخت خواب ها از چه نوع هوايي پر مي شود؟
شايد باورتان نشود اما براي پر كردن اين تخت خواب ها از همان هوايي استفاده مي شود كه شما در حال استشمام هستيد و آن را تنفس مي كنيد. پس هيچ نوع تهديدي براي دستگاه تنفس شما وجود ندارد. فقط نوع پر كردن اين تخت خواب ها متفاوت است. براي راحتي شما كنار اين محصولات يك پمپ مخصوصي به شما هديه مي شود تا به راحتي آن را پر كنيد و قبل از خواب براي پر كردن كالا انرژي صرف نكرده و خسته نشويد. براي خواندن ادامه مقاله بر روي لينك زير كليك كرده و وارد وب سايت فروشگاه مركزي اينتكس شويد :

::::..... تخت خواب بادي چيست ؟ .....::::