آرشیو دی ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟

کدام چادر مسافرتی بهتر است؟ چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟ چادر های مسافرتی امروزه پای ثابت بیشتر سفر های هموطنان عزیز شده است ، سفر ها نیز نیازمند وسایل و اقلام همراهی هستند که می توان با استفاده از آن ها مسافرت های ساده تر و راحت تری را رقم زد . سفر ها ممکن است به نقاط نزدیک و یا دور از محل اقامتتان باشد ، در هر صورت شما می خواهید تا با سفر کردن چند روزه از روزمرگی هایی که ممکن است در طول زمان شما را بیازارد برای چند وقتی از آن رهایی یابید و ساعات و روز های خوشی را در سفر تجربه کنید . به همین منظور سفر در برخی مواقع بسیار لازم بوده و برای روحیه هر فردی الزامی می باشد ، اما برخی از افراد به دلیل اینکه ممکن است سفر آن ها را خسته کند و یا هزینه های سنگینی را برای آن ها به دنبال داشته باشد از رفتن به سفر اجتناب می کند ، اما شما عزیزان می توانید با همراه داشتن وسایل و ابزاری در طول سفر در رفاه باشید و سفر خوبی را پشت سر بگذارید ، یکی از این اقلامی که می تواند در رفاه و هزینه های شما نقش داشته باشد ، چادر مسافرتی است . چادر های مسافرتی همانطور که از نام آن ها مشخص است از اقلام و وسایل همراهی هستند که برای سفر ها طراحی شده و می توان به سهولت با به همراه داشتن آن ها سفری بسیار عالی و  در رفاه را تجربه کنید ، چرا که با استفاده از این وسیله می توانید در هر نقطه ای از زمین خانه ای کوچک را برای خود تعبیه کنید و با استفاده از آن به استراحت کردن و اقامت در محل های دلخواه بپردازید .
 
چادر مسافرتی عصایی بهتر است یا فنری ؟
 
از ویژگی های داشتن یک چادر مسافرتی مناسب این است که شما می توانید خانه ای را حتی در مناطقی که دسترسی به منزل های مسکونی ، ویلا یا سوئیت ندارید فراهم کنید و ساعت ها و حتی روزهای لذت بخشی را در مناظر طبیعی و مکان های دیدنی سپری کنید . همانطور که گفته شد با استفاده از چادر های مسافرتی می توانید در صرف هزینه های خود در طول سفر بکاهید ، چرا که اقامت در شهر های دیگر و جاهای تفریحی نیازمند اجاره کردن ویلا ، سوئیت یا منازل خواهید بود که این ممکن است مبلغ این اجاره های بسیار زیاد باشد و پس از اقامت طولانی مبلغ زیادی را بابت اقامت خود بپردازید ، حال میبینید که با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید یک چادر مسافرتی ایده آل می توانید سال های سال با استفاده از این محصولات بی نظیر مسافرتی ، دیگر در سفر های خود هیچ هزینه ای را بابت رزرو هتل ، ویلا و ... نپردازید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید :
۰ ۰

بهترين مارك چادر مسافرتي ايراني و خارجي

بهترين مارك چادر مسافرتي كدام است ؟ اگر طرفدار سفر و كمپينگ باشيد بدون شك اين سوال ذهن شما را مشغول كرده است كه بهترين مارك چادر مسافرتي و معروف ترين برند توليد كننده چادر هاي كمپ كدام است و چگونه بايد چادر مسافرتي مطابق با نياز هاي خود را خريداري كنيد ؟ كدام چادر مسافرتي براي فصل گرما خوب است ؟ كدام چادر مسافرتي مناسب فصل سرما مي باشد ؟ اگر قصد سفر به كوير و يا كوهستان را داشته باشيم بايد از كدام چادر مسافرتي استفاده نماييم ؟ تمامي  اين سوال ها و حتي سوال هاي بيشتر از جمله موضوعاتي مي باشد كه براي طرفداران سفر و همچنين كمپينگ پيش مي آيد . در  ادامه اين مقاله قصد داريم تا به بررسي انواع برندهاي چادر مسافرتي بپردازيم و شما را با خصوصيات چادر هاي مسافرتي بيشتر آشنا نماييم پس در ادامه اين راه و با بررسي و تحليل بهترين مارك چادر مسافرتي همراه ما باشيد ...

بهترين مارك چادر مسافرتي :

 
برند هاسكي - Huski :
 
برند هاسكي يكي از پيشتازان در عرصه ي توليد محصولات كمپينگ مي باشد كه سابقه آن به طولاني مدت باز مي گردد . اين برند مطرح جهاني با كيفيت بالايي محصولاتي كه روانه بازار مي كند به خوبي توانسته است جاي خود را در ميان هواداران محصولات كمپينگ باز كند و از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است . هاسكي علاوه بر توليد محصولات كمپينگ يكي از پيشتازان در عرصه ي توليد چادر هاي مسافرتي مي باشد كه چادرهاي توليدي در اين كمپاني از كيفيت ساخت فوق العاده به همراه طراحي مهندسي شده برخوردار است . همچنين توليد چادر مسافرتي مطابق با شرايط جوي گوناگون و همچنين قابل استفاده در  اوضاع باراني و طوفاني نياز به تكنولوژي و دانش مهندسي بالايي دارد كه برند هاسكي با توجه به سابقه ي بالايي كه دارد به خوبي از پسش بر آمده است و دست به توليد چادر هاي مسافرتي فوق العاده اي زده است . جنس اغلب چادرهاي مسافرتي توليدي توسط اين برند از پلي استر مي باشد كه از كيفيت و مقاومت بسيار بالايي در برابر فشار و ضربه برخوردار است و يكي از برترين ويژگي هاي آن ضد آب بودن مي باشد كه در بسياري از فصول سال به كار شما مي آيد . همچنين چادر هاي مسافرتي توليدي توسط اين برند به خوبي از نفوذ آب تا 3000 ميلي متر جلوگيري كرده و عملكرد فوق العاده اي را از خود نشان مي دهند . از نظر ما برند هاسكي مي تواند يكي از كانديدا هاي اصلي برترين مارك چادر مسافرتي خارجي به حساب بيايد . 
بهترين مارك چادر مسافرتي
 
برند كلمن - Coleman : 
 
برند توليد لوازم كمپينگ و مسافرتي كلمن از دير باز در زمينه ي توليد محصولات درجه يك لوازم كمپينگ شروع به فعاليت كرده است  . اين برند پيشينه اي آمريكايي و سابقه اي طولاني مدت دارد كه به تدريج كيفيت محصولات توليدي را بالا برده و در ميان هواداران لوازم كمپينگ از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است . كلمن يكي از برترين برندهاي توليد لوازم كمپينگ مي باشد كه كيفيت چادر هاي مسافرتي توليدي توسط آن از هر نظر زبان زد مي باشد و به خوبي توانسته است جاي خود را در ميان هواداران لوازم كمپينگ باز كند و به فروش فوق العاده اي دست پيدا كند . اما امروزه محصولات اورجينال برند كلمن در بازار هاي ايران به سختي گير مي آيد  و اما شما عزيزان ميتوانيد تمامي كالاهاي اورجينال برند كلمن را از نمايندگي اين برند جهاني در ايران به نام فروشگاه اينترنتي اينتكس تهيه كرده و خريدي لذت بخش را تجربه نماييد ، همچنين براي مشاهده ي چادر هاي مسافرتي اين برند نيز مي توانيد بر روي لينك خريد چادر مسافرتي كليك كنيد و پس از بررسي اطلاعات و مشاهده تصاوير آن را خريداري كرده و در كوتاه ترين زمان ممكن درب منزل و يا به صورت حضوري تحويل گرفته و خريدي لذت بخش را با ما تجربه نماييد . براي خواندن ادامه اين مقاله جذاب وارد وب سايت نمايندگي اينتكس شويد و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

 

راهنماي خريد چادر مسافرتي 10 نفره

چادر مسافرتي محصولاتي مناسب براي استفلاده در سفر هاي طولاني مدت و يا كوتاه مدت بوده و مي توانيد به راحتي از آنها در كوهستان و كمپينگ استفاده كنيد . شركت هاي مختلفي اقدام به توليد چادر هاي مسافرتي نموده اند كه داراي كيفيت هاي مختلفي نيز مي باشند . در ادامه به توضيح درباره اين چادر ها و شركت هاي سازنده آنها خواهيم پرداخت . 

چادر مسافرتي 10 نفره كيت

شركت كيت يكي از بهترين چادر هاي مسافرتي 10 نفره بازار را توليد نموده است كه بدنه آن از جنس پارچه شمعي برزنتي بوده و مقاومت بالايي در برابر باران و ضربه دارد . استفاده از اين جنس پارچه در چادر هاي مسافرتي مرسوم مي باشد . دليل اين استفاده ، مقاومت بالاي آن در برابر آب و باران و همچنين شرايط مختلف آب و هوا مي باشد كه مي توانيد با خيال راحت از اين چادر در كوهستان و يا مناطق گرم استفاده نمود و مشكلي براي بدنه آن پيش نخواهد آمد . پايه هاي آلومينيومي استفاده در اين چادر مسافرتي آلومينيومي بوده و مقاومت بالايي در برابر فشار و همچنين آب داشته و فرسوده نخواهد شد .  همچنين رنگ هاي استفاده شده در توليد اين محصولات متنوع بوده و مناسب براي استفاده تمام سليقه ها مي باشد . از جمله رنگ هاي استفاده شده در اين چادر هاي مسافرتي مي توان به آبي ، زرد ، سرمه اي ،طوسي و آجري اشاره نمود . اين چادر مسافرتي داراي درب ورودي بزرگ و همچنين دو پنجره كه با توري مخصوص محافظت مي شوند كه مي توانيد از اين توري ها براي جلوگيري از ورود حشرات و گرد خاك به داخل چادر استفاده كنيد . چادر 10 نفره كيت به طور اتوماتيك مي باشد و مي توانيد مدت زمان 10 ثانيه اين چادر را اماده استفاده كنيد و نياز به مهارت خاصي نمي باشد . 

چادر مسافرتي 10 نفره بست وي

بست وي نيز يكي از توليدكنندگان چادر هاي مسافرتي مي باشد كه توانسته است در سالهاي اخير در اين زمينه محصولات با كيفيتي را توليد كند و بتواند طرفداران بسياري را جذب كند . اين چادر نيز مناسب براي استفاده در مسافرت هاي طولاني مدت و كمپينگ ها مي باشد و مي توان از آن با خيال راحت در مكان هاي سرد استفاده نمود . بدنه اين چادر مسافرتي نيز از پارچه شمعي برزنتي بوده وو مقاومت بالايي در برابر آب باران و ضربه به بدنه دارد . پايه هايي آلومينيومي استفاده شده در اين محصول به صورت عصايي تعبيه شده اند و در مدت زمان كمي مي توان آن ها را به چادر متصل نمود و از چادر استفاده كرد . راه اندازي چادر هاي مسافرتي عصايي به مراتب دشوار تر از ديگر چادر ها مي باشد كه البته با چندين بار راه اندازي چادر ، اين كار براي شما آسان خواهد شد و مي توانيد در مدت زمان كمي اين كار را انجام دهيد . دشوار بودن راه اندازي اين چادر نسبت به ساير چادر ها مي توان يك عيب محسوب شود اما مي توان گفت جنس اين پايه ها و عمر آنها بالاتر از فريم ساير چادر ها بوده و مي توان اين را يك نكته مثبت در اين چادر دانست . براي خواندن ادامه اين مقاله مفيد به وب سايت نمايندگي فروش چادر مسافرتي تهران اينتكس مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::......  راهنماي خريد چادر مسافرتي 10 نفره  ......::::::

 

چادر مسافرتي دست دوم

چادر مسافرتي دست دوم يكي از سوالاتي كه مشتريان تا كنون در مواجهه با آن به پاسخ مناسبي دست نيافته اند خريد چادر مسافرتي دست دوم يا نو مي باشد كه برخي بنا به دلايلي آن را تهيه مي كنند و برخي ديگر نيز بنا به دلايلي از خريد آن امتناع مي كنند. دليل هاي هر كدام از مشتريان نيز منطقي بوده و در ادامه قصد داريم تا به تحليل اين موضوع و در نتيجه ارائه پاسخ مناسب به شما بپردازيم . پيش از شروع مطلب بايد توجه داشته باشيد كه خريد چادر هاي نو و دست دوم در هر شرايطي مي تواند مزايا و معايب خود را داشته باشد و براي مثال ممكن است يك چادر صد هزار توماني ارزش خريد بالايي به دليل كار كرد كم داشته باشد و يك چادر مسافرتي با قيمت يك ميليون تومان كه قيمت اصلي آن تا دو ميليون تومان نيز ارزش گذار شده است اما براي خريد شما مناسب نيست. در ادامه و با بررسي به اين موضوع همراه ما باشيد. يكي از مقوله هاي اصلي در چادر هاي مسافرتي دست دوم قيمت آن است .

در بازار امروزي و در تمامي دسته ها محصول پس از خريداري شدن تا 30 درصد از مبلغ آن كاسته مي شود . اين قانون براي چادر هاي مسافرتي نيز تا حدودي صحيح است اما برخي محصولات به دليل قيمت بالا و كمبود بازار دست دوم با سوء استفاده از طرف سازندگان همراه مي شوند و مشتريان در برخي موارد مبلغي بيش از حد به چادر پرداخت مي كنند . براي مثال براي يكي از چادر هاي حرفه اي كه براي كوهنوردي مناسب است و توسط شركت كووآ ساخته شده است مبلغ يك ميليون تومان پرداخت شده است، خريد دست دوم اين محصول حتي اگر يك بار استفاده نشده باشد هم بيش از 800 هزار تومان ارزش نخواهد داشت و بهتر است خريدار با پرداخت الباقي مبلغ نو اين محصول را خريداري كند . اما محصولات مشابه با چند بار استفاده مداوم در كوهنوردي مي تواند تا 600 هزار تومان نيز ارزش داشته باشد و با توجه به اينكه مبلغ اين محصول اكنون حدود نيمي از قيمت اصلي آن است مي توانيد براي مشتري مقرون به صرفه باشد ورضايت او را به همراه داشته باشد . با اين وجود سلامت چادر نيز مي تواند در افزايش يا كاهش اين مبلغ تاثير بگذارد   .برخي از چادر هاي مسافرتي نيز قيمت بسيار پاييني دارند.

براي مثال چادر هاي 8 نفره فنري كه بيش از هر چادر ديگري در مسافرت ها به چشم ميخورد بر فرض مثال حدود 100 هزار تومان قيمت دارد . خريد اين چادر با مبلغ بيش از 70 هزار تومان حتي در صورت سلامت كامل نيز ارزش نداشته و مشتري تنها با پرداخت 30 هزار تومان بيشتر مي تواند از فروشگاه مطمئن اين محصول را خريداري كرده و اين انتظار را داشته باشد كه محصول ضمانت نامه اي داشته باشد و در صورت معيوب بودن اوليه چادر را تعريض كند . اما در صورتي كه چادر براي يكي از نزديكان شماست و از سلامت آن اطمينان كامل را داريد ارزش خريد اين چادر بين 50 تا 60 هزار تومان بوده و مي تواند نياز هاي شما را در اين زمينه بر طرف كند و رضايت كافي از بابت براي شما به ارمغان آورد. تنوع محصولات دست دوم با توجه به قدرت خريد مردم بدون شك بازار چادر هاي مسافرتي دست دوم در قيمت هاي پايين تنوع بسيار بالاتري دارد .

چادر مسافرتي دست دوم

براي مثال مي توان به چادر هاي فنري و يا عصايي مربعي اشاره كرد كه در بازار و سايت هاي خريد و فروش محصولات دست دوم به وفور يافت مي شوند. اما چادر هاي اتوماتيك به ويژه چادر مسافرتي كيت به دليل رضايت مندي بالاي مشتريان و يا چادر هاي عصايي گران قيمت كه براي كوهنوردي و با ارگونومي فوق العاده ساخته شده اند بدون شك نياز در صورت وجود نوع دست دوم آن قيمتي تا 80 درصد قيمت اصلي آن دارند كه غير منطقي است. در حالت كلي در صورتي كه مي خواهيد چادر مسافرتي تا مبلغ 300 هزار تومان تهيه كنيد كه شامل چادر هاي مسافرتي كيت، چادر مسافرتي عصايي F.I.T يا فخر و چادر هاي فنري مي شود بهتر است نو آن را خريداري كنيد چرا كه اخلاف قيمتي آن با نو آن بسيار كم بوده و بدون خريد نو آن منطقي تر به نظر مي رسد . براي خواندن ادامه اين مقاله مفيد و كاربردي به وب سايت نمايندگي فروش چادر مسافرتي مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك نماييد :

:::::..... چادر مسافرتي دست دوم .....:::::