آرشیو آذر ماه 1400

نمايندگي فروش انواع محصولات بادي ، استخر پيش ساخته و مبل شني اينتكس و بست وي در ايران

مزايا و معايب چادر مسافرتي

اگر اهل سفر و كمپينگ باشيد بدون شك از چادر مسافرتي بنا به نياز هاي خود در شرايط مختلف جوي استفاده مي كنيد و اطلاع داريد كه اهميت به همراه داشتن يك چادر مسافرتي در سفرهايتان از نان شب نيز واجب تر است . حال اين سوال پيش مي آيد كه يك چادر مسافرتي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد ؟ جنس اغلب چادر هاي مسافرتي چيست ؟ برندهايي كه دست به توليد چادر هاي مسافرتي با كيفيت مي زنند كدام برند ها مي باشند و چگونه مي توانيم چادر مسافرتي خوب و با كيفيت را بخريم و از خدمات پس از فروش آن بدون دغدغه استفاده كنيم ؟ در اين مقاله به تمامي اين سوالات پرداخته و شما را تا خريدي لذت بخش و با آگاهي كامل همراهي مي كنيم پس در ادامه اين راه همراه ما باشيد تا خريد چادر مسافرتي با كيفيت با برترين قيمت چادر مسافرتي را تجربه نماييد ...

انتخاب چادر مسافرتي مناسب براي شرايط جوي كه درون آن قرار مي گيريد يكي از سخت ترين مشكلاتي مي باشد كه خانواده هاي ايراني اهل سفر با آن دست و پنجه نرم مي كنند . چادر هاي مسافرتي داراي ويژگي هايي مي باشند كه در ادامه ي اين مقاله به آن ها پرداخته تا خريدي لذت بخش را با آگاهي كامل تجربه نماييد . از جمله ويژگي هاي مهم در چادر هاي مسافرتي مي توان به ظرفيت چادر مسافرتي ، جنس چادر مسافرتي ، ابعاد چادر مسافرتي ، وزن چادر مسافرتي ، تعداد درب و پنجره موجود در چادر مسافرتي ، طريقه نصب و راه اندازي آن و همچنين قيمت چادر مسافرتي اشاره كرد كه از جمله ويژگي هاي مهمي مي باشد كه در هنگام خريد بايد توجه ويژه اي به آن ها داشته باشيد . مزايا و معايب چادر هاي مسافرتي نيز در همين باب مي گنجد و با توجه به اطلاعاتي كه در اين باره در اختيار شما عزيزان مي گذاريم خود نيز مي توانيد تصميم گيري دقيق و اصولي را با توجه به نياز هاي خود و همچنين و مزايا و معايب چادر هاي مسافرتي داشته باشيد . 

مزايا و معايب چادر مسافرتي

ظرفيت چادر مسافرتي :

ظرفيت چادر هاي مسافرتي يكي از اولين فاكتورهايي مي باشد كه در هنگام خريد چادر مسافرتي بايد به آن توجه داشته باشيد و بنابر نياز هاي خود نسبت به انتخاب محصول مورد نظر اقدام نماييد . چادر هاي مسافرتي در اندازه هاي 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 12 و حتي 20 نفره نيز موجود مي باشد كه هر كدام از اين ظرفيت ها در مناطق مختلفي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند . به عنوان مثال شما عزيزان اگر قصد سفر به مناطق كوهستاني و يا كويري را داريد كه درون آن با بادهاي شديد و يا طوفان هاي شن مواجه مي شويد بايد از ظرفيت هاي 2 و نهايتا 4 نفره استفاده نماييد زيرا اين چادر ها با توجه به ابعاد كوچكتري كه دارند از مقاومت و استحكام بسيار بالاتري نيز برخوردار مي باشند . همچنين اگر به دنبال چادر مسافرتي براي پشت سر گذاشتن يك تفريح در آخر هفته اي شاد و مفرح به همراه خانواده ي خود مي باشيد و خانواده ي شما يك خانواده ي پر جمعيت مي باشد بايد از چادر هاي مسافرتي كه داراي ظرفيت هاي باد تر از 6 الي 8 نفر است استفاده نماييد و همچنين اين چادر هاي مسافرتي داراي درب هاي بزرگتر و تعداد پنجره هاي بيشتري مي باشد كه تهويه ي هواي داخلي چادر را بيش  از پيش راحت تر كرده و در جهت ايجاد هواي داخلي مطبوع كارايي بيشتري را از خود نشان مي دهد . براي خواندن ادامه اين مقاله مفيد و كاربردي به سايت نمايندگي فروش چادر مسافرتي تهران اينتكس مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد و وارد وب سايت شويد :

:::::::.....  مزايا و معايب چادر مسافرتي  .....:::::::

 

تخت طبي

همانطور كه از اسم آن نيز مشخص است طبي بوده و ساختار بهتري به نسبت ديگر تخت خواب هاي معمولي و بادي دارد . تخت ها ممكن است حالت معمولي و يا طبي داشته باشند ، كه علت طبي تر بودن برخي از اين تخت ها نحوه طراحي و آرگونومي ساخت آن هاست . همواره پيشنهاد ما به كساني كه داراي مشكلاتي در مفاصل و يا كمر هستند استفاده از تخت هاي طبي مي باشد ، اما شايد افرادي هنوز از اين تخت بادي كه از نظر آرگونوميك بودن خيلي بهتر هستند ، اطلاعاتي نداشته باشند و ندانند كه به چه علت اين تخت ها را طبي مي خوانند ، در ادامه اين مقاله مي خواهيم ويژگي هاي تخت هاي بادي طبي را به شما عزيزان بگوييم تا شما با ساختار آن ها آشنا شويد و در هنگام خريد انواع تخت طبي بتوانيد با اطلاعات كامل تر بهترين آن ها را انتخاب كنيد تا بستري فوق العاده براي خود فراهم كنيد . پس در ادامه همراه ما باشيد .
تخت طبي
 
تخت خواب هاي بادي يكي از بهترين بستر ها براي استراحت افراد مي باشد كه در طراحي هاي متنوع و مختلف موجود مي باشند و مي توانند تمامي سلايق را از نظر ابعاد و شكل در بر گيرند . گاهي ممكن است اين سوال پيش بيايد كه اين تخت ها چگونه مي توانند بسيار نرم و راحت باشند و اگر اسم طبي بودن را يدك مي كشند ، آيا مي توانند واقعا طبي باشند يا خير ؟ تخت هاي معمولي اغلب از ابر و فنر تشكيل شده اند كه خاصيت فنري آن موجب شده تا بدين شكل نرم و راحت باشد ، اما تخت هاي بادي نيز مي توانند به همان شكل نرم و راحت باشند . تخت خواب هاي بادي همانطور كه از اسم آن ها پيداست از طريق باد راه اندازي مي شوند و بستر را براي استفاده افراد فراهم مي كند . تخت هاي طبي براي اينكه داراي رويه مواج هستند طبي خوانده مي شوند و داراي سطح بسيار نرمي مي باشند .
جنسي كه براي توليد رويه تخت خواب ها استفاده مي شود ، اغلب از PVC فشرده مي باشد كه بسيار مقاوم  و ضخيم هستند و براي توليد تخت خواب يكي از بهترين مواد مي باشند . اين جنس خاصيت كشساني دارد و داراي انعطاف پذيري زيادي مي باشد ، به همين علت با وارد كردن فشار به آن به سختي آسيب مي بيند و قدرت بسيار بالايي دارد ، وقتي كه تخت پر شده و راه اندازي مي شود ، در هنگام قرار گيري باد فشرده تر شده و مانع منسجم شدن بيش از حد تخت مي شود ، از طرفي نيز رويه پي وي سي تخت كش آمده و منعطف مي شود ، به همين دليل خاصيت فنري به تخت دست داده و به مانند تخت هاي فنر دار عمل مي كند . اين ويژگي يكي از ويژگي هاي تخت خواب هاي بادي مي باشد كه ساختار آن مي تواند نشان دهنده كيفيت بالاي آن باشد . به منظور اينكه بيشتر حجم آن را باد تشكيل داده ، جابجايي تخت نيز به راحتي امكان پذير شده و به همين دليل مي توان در هر لحظه اي كه مي خواهيد آن را در جاي ديگري راه اندازي كرده و مورد استفاده قرار دهيد . لازم به ذكر است كه يكي از مزيت هاي تخت خواب هاي بادي همين موضوع است و مزيت هاي ديگر آن را در ادامه بيشتر توضيح خواهيم داد . براي خواندن ادامه اين مقاله وارد وب سايت نمايندگي اينتكس شويد و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :
::::::...... تخت طبي  ......::::::

تخت خواب بادي از كجا بخرم ؟

تخت خواب بادي يكي از اقلام بسيار پر كاربرد مي باشد كه امروزه توانسته به خوبي جاي تخت خواب هاي معمولي يا همان چوبي و فلزي را بگيرد . ويژگي هايي كه اين تخت خوب هاي بادي دارند موجب شده تا افراد نگاه ويژه تري به اين محصولات داشته باشند و قصد خريد آن ها را داشته باشند . اين محصولات به دليل اينكه بادي هستند بايستي در خريد آن ها دقت كنيد تا پس از استفاده دچار آسيب نشوند . به همين علت اغلب افراد دغدغه اين را دارند كه تخت خواب بادي خود را از كجا بخرند تا جنس محصولشان مرغوب باشد و با خيال راحت از تخت خواب بادي خود استفاده كنند . در اين مقاله قصد داريم ويژگي هاي تخت خواب هاي با كيفيت و اصلي را به ما بگوييم تا در هنگام خريد با توجه به آن فاكتور ها تخت خواب بادي خود را خريداري كنيد تا ديگر ترديدي براي اينكار نداشته باشيد چرا كه ديگر مي دانيد چه تخت خوابي را بايستي خريداري كنيد تا به مشكل بر نخوريد ، همچنين بستر هاي مناسب جهت فروش تخت خواب بادي را به شما عزيزان معرفي كنيم تا ديگر بدون هيچ مشكلي خريد مطمعني را انجام دهيد .

تخت خواب بادي از كجا بخرم ؟

همانطور كه در بالا نيز گفته شد در خريد تخت خواب بادي بايستي وسواس به خرج دهيد و محصول بادي خود را از بهترين مراكز فروش خريداري كنيد و يا با داشتن اطلاعات اوليه اي جنس اصلي را با جنس تقلبي و بي كيفيت تشخيص دهيد . امروزه مدل هاي بسيار زيادي در ايران نيز وجود دارند كه خريداران مي توانند با دست باز تخت خواب بادي محبوب خود را خريداري كنند ، اما برخي از اين محصولات جنس هاي اصلي نبوده و ممكن است به اشتباه جنس نامرغوب و بي كيفيتي را خريداري كنيد . از آن جا كه فروشندگان براي فروش بالاي خود با مشتريان صادق نبوده و جنس هاي درجه دو را با عنوان جنس اصلي و درجه يك به فروش مي رسانند بايستي خود خريدار اطلاعات كافي در زمينه اين محصولات بدانند تا در اين شرايط بتوانند جنس هاي اصلي را از تقلبي تشخيص دهند . توليد كنندگان زيادي اقدام به توليد تخت خواب هاي بادي مشابه اصلي كرده و روانه بازار كرده اند كه برخي از ان ها نيز داراي شكل ظاهري تقريبا يكسان با محصولات اصلي بوده و تشخيص آن ها سخت است . براي خواندن ادامه اين مقاله مفيد مي توانيد به وب سايت فروشگاه محصولات بادي تهران اينتكس مراجعه كرده و يا بر روي لينك زير كليك كنيد :

::::::::::.......... تخت خواب بادي از كجا بخرم ؟ ..........::::::::::